نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۱

اولین تصاویر از شروع فیلمبرداری دوباره فیلم Captain Marvel

به‌تازگی اولین تصاویر از شروع فیلمبرداری دوباره فیلم Captain Marvel منتشر شده که در آن شاهد حضور بری لارسون و کلارک گرگ هستیم.

تیر ماه امسال بود که فیلمبرداری و تولید فیلم Captain Marvel (کاپیتان مارول) به پایان رسید. پس از آن در ماه شهریور امسال، مارول استودیو اولین تریلر این فیلم مورد انتظار را منتشر کرد که در آن شاهد اولین تصاویر از اتفاقات فیلم مستقل شخصیت کاپیتان مارول بودیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلمبرداری دوباره این فیلم رسما آغاز شده است. طبق تصاویری که وب‌سایت جاست‌جرد منتشر کرده، مدتی می‌شود که فیلمبرداری و تولید دوباره فیلم Captain Marvel آغاز شده و عوامل تولید تا پیش از آغاز کریسمس و سال نو، برای فیلمبرداری مجدد برخی از صحنه‌های فیلم یا فیلمبرداری صحنه‌های جدید، زمان کمی را در اختیار دارند.

طبق اطلاعات منتشر شده، فیلمبرداری دوباره فیلم Captain Marvel قرار نیست چندان طولانی باشد و بسیار کوتاه خواهد بود. در تصاویر منتشر شده از پشت صحنه فیلمبرداری دوباره فیلم، شاهد حضور شخصیت کارول دانورز ملقب به کاپیتان مارول با بازی بری لارسون، هستیم که لباس سبز رنگ ارتش کری را بر تن دارد. همچنین در برخی از تصاویر شخصیت فیل کولسن با بازی کلارک گرگ، نیز دیده می‌شود که قرار است صورت او با استفاده از تکنیک CGI جوان‌تر شود. مانند فیلمبرداری اصلی، فیلمبرداری دوباره فیلم Captain Marvel نیز در استودیوی فیلمسازی در شهر لس آنجلس انجام خواهد شد. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

فیلمبرداری دوباره یک فیلم اتفاق چندان عجیب یا بزرگی نیست و به خصوص برای فیلم‌های دنیای سینمایی مارول، فیلمبرداری دوباره به یک امر و اتفاق عادی تبدیل شده است که در طی آن صحنه‌هایی از فیلم دوباره فیلمبرداری می‌شود. بری لارسون، ساموئل ال جکسون، جود لاو، بن مندلسون، جما چان، کلارک گرگ، لی پیس، جایمن هانسو، لاشانا لینچ، آنت بنینگ، الگنیس پرز سوتو، رون تمت و مک‌کنا گریس، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Captain Marvel حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی این فیلم بر عهده آنا بودن و رایان فلک بوده است. ژنوا رابرتسون‌-دوورت، مگ لفاوه و نیکول پرلمن نیز وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم کاپیتان مارول را بر عهده داشته‌اند.

فیلم Captain Marvel قرار است در تاریخ ۸ مارس سال ۲۰۱۹ (۱۷ اسفند ۱۳۹۷) اکران شود.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده