نویسنده: رضا علمی
// سه شنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۵۹

علاقه آهنگساز Skyrim به ساخت موسیقی سریال ارباب حلقه ها

جرمی سول، آهنگساز بازی موفق The Elder Scrolls V: Skyrim، برای ساخت موسیقی سریال «ارباب حلقه‌ها» ابراز علاقه و آمادگی کرد.

بدون شک یکی از نکات قوت سه‌گانهٔ The Lord of the Rings (ارباب حلقه‌ها)، اثر پیتر جکسون، موسیقی تکرارنشدنی و فوق‌العادهٔ این سه فیلم بود که با داستان و صحنه‌های حماسی، هماهنگی کاملی داشت. آهنگسازی مجموعه فیلم‌های «ارباب حلقه‌ها» را هاوارد شور بر عهده داشت و باید منتظر ماند و دید که در سریال جدید و پرهزینهٔ شبکه آمازون هم وی برای آهنگسازی بازمی‌گردد یا خیر. فرض را بر این بگذاریم که هاوارد شور به هر دلیلی با مجموعهٔ «ارباب حلقه‌ها» همکاری نکند؛ آن زمان به نظر شما بهترین گزینه چه کسی خواهد بود؟ در حال حاضر که یک نفر برای انجام این کار ابراز علاقه کرده است و کارنامهٔ خوبی هم در این زمینه دارد.

جرمی سول، آهنگساز بازی نقش‌آفرینی بسیار موفق The Elder Scrolls V: Skyrim کمپانی بتسدا، برای ساخت موسیقی سریال «ارباب حلقه‌ها» ابراز علاقه کرده است. وی در توییتر خود نظرسنجی غیررسمی راه انداخت و از طرفدارانش پرسید که آیا آن‌ها موافق همکاری وی با مجموعهٔ «ارباب حلقه‌ها» و ساخت موسیقی متن این سریال هستند یا خیر که نتیجه‌ای جالب به همراه داشت و ۹۵ درصد افرادی که در این نظرسنجی شرکت کردند، موافق این موضوع بودند و رأی مثبت دادند.

جرمی سول از نتیجهٔ به‌دست آمده بسیار شگفت‌زده شد و حال باید دید با این نظرسنجی غیررسمی توییتری به وی فرصت آهنگسازی سریال «ارباب حلقه‌ها» داده خواهد شد یا خیر. آهنگساز اسکایریم در رابطه با این موضوع چنین گفت:

امیدوارم بتوانم به دنیای «ارباب حلقه‌ها» از طریق موسیقی خود زندگی ببخشم. این موضوع به سازندگان بستگی دارد و تصمیم‌گیری در این رابطه دست من نیست.

سریال «ارباب حلقه‌ها» ساخته‌ٔ شبکه آمازون بر پایه آثار تالکین ساخته می‌شود و قرار است در چند فصل دنبال شود؛ سریالی که آمازون در تولید آن علاوه بر کمپانی نیولاین سینما (New Line Cinema)، با انتشارات هارپر کالینز (ناشر کتاب‌های ارباب حلقه‌ها) و Tolkien Estate (تشکیلاتی که کارهای مرتبط با آثار تالکین را مدیریت می‌کند) همکاری می‌کند. در حال حاضر تنها می‌دانیم که اتفاقات این سریال قرار است پیش از اتفاقات رمان و فیلم The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring (ارباب حلقه‌ها: یاران حلقه) جریان داشته باشد. این سریال قرار است براساس دست‌نوشته‌های تالکین که تاکنون فاش نشده‌اند، ساخته شده و در ۵ فصل تولید شود که هزینه آن حدود یک میلیارد دلار خواهد بود. جان دی. پین و پاتریک مک‌ کی، نویسندگان فیلمنامه فیلم Star Trek 4 (پیشتازان فضا ۴)، وظیفه نوشتن فیلمنامه سریال «ارباب حلقه‌ها» را بر عهده گرفته‌اند.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده