// سه شنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۴

فیلم Avengers: Infinity War به فهرست پخش شبکه نتفلیکس اضافه می‌شود

 توییت حساب رسمی شبکه استریم نتفلیکس رسما تایید کرد که فیلم فوق محبوب Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ بی نهایت) در تاریخ ۲۵ دسامبر (۴ دی) به فهرست پخش این شبکه اضافه می‌شود.

مدت زیادی از اکران یکی از پرخرج‌ترین و همچنین پرفروش‌ترین فیلم‌های تاریخ سینما نمی‌گذرد که شاهد اضافه شدن آن به لیست محتویات شبکه نتفلیکس هستیم. فیلم Avengers: Infinity War یا همان انتقام‌جویان جنگ بی‌نهایت، آخرین قسمت اکران شده از مجموعه پر‌طرفدار انتقام‌جویان، ساخته مارول استودیوز قرار است در تعطیلات کریسمس با وارد شدن به فهرست پخش شبکه Netflix در اختیار کاربران و دنبال کنندگان این شبکه قرار بگیرد. این خبر ممکن است کمی از نارضایتی طرفداران دنیای مارول را نسبت به رابطه متزلزل بین این کمپانی و شبکه نتفلیکس به خاطر کنسل شدن دو سریال لوک کیج و آیرون فیست آن هم در فاصله زمانی بسیار کوتاه کمتر کند، اما با این حال متاسفانه هنوز خبری مبنی بر این که این فیلم تا چه بازه زمانی قرار است در فهرست پخش باقی بماند از سوی هیچ یک از طرفین منتشر نشده است. شما در ادامه می توانید متن این توییت را مطالعه کنید:

بشکن، Avengers: Infinity War در تاریخ ۲۵ دسامبر [۴ دی] به نتفلیکس می‌آید.

از سوی دیگر به احتمال زیاد تاکنون با اخبار مربوط به شبکه استریم اختصاصی والت دیزنی مواجه شده‌اید. براساس رونمایی دیزنی از این شبکه که از قرار معلوم Disney Plus (دیزنی پلاس) نام‌گذاری شده است و طبق شایعات، این شبکه برنامه دارد در تاریخی نامشخص با به نمایش گذاشتن مجموعه‌های تلویزیونی با محوریت شخصیت‌های Loki (لوکی)، Scarlet Witch (اسکارلت ویچ) و همچنین Winter Soldier (سرباز زمستان) آغاز به کار کند. البته نباید از این حقیقت چشم پوشی کرد که در صورت موفقیت دیزنی پلاس در ساخت این مجموعه‌ها به احتمال زیاد رابطه نتفلیکس با کمپانی مارول برای میزبانی شخصیت و کاراکتر‌های دنیای ابرقهرمانی مارول و همچنین آثار سینمایی چون انتقام‌جویان جنگ بی‌نهایت بدتر و کدرتر خواهد شد.

Avengers: Infinity War

تاکنون هنوز خبر یا شایعه‌ای در رابطه با سرنوشت مجموعه‌های باقی‌مانده و در حال پخش شبکه نتفلیکس یعنی جسیکا جونز، دردویل، پانیشر و دیفندرز منتشر نشده است؛ اما از قرار معلوم با توجه به کامنت بحث برانگیز جان برنثال احتمالا به زودی شاهد اولین تریلر یا تاریخ پخش فصل دوم سریال پانیشر از این شبکه باشیم. همچنین سریال محبوب دردویل که به تازگی فصل سوم آن برای تماشاگران به نمایش در آمد توانست به خوبی نظر مثبت و رضایت طرفداران را کسب کند. این سریال با توجه به توییت جدید شورانر مجموعه به نظر می‌رسد که برای پخش فصل چهارم از این شبکه تایید شده است.

نسخه خانگی فیلم انتقامجویان جنگ بی‌نهایت در حال حاضر در اختیار طرفداران قرار گرفته است. از دیگر فیلم‌های مورد انتظار دنیای سینمایی مارول می‌توان به Captain Marvel (کاپیتان مارول) و Spiderman Far From Home (اسپایدرمن: دور از خانه) اشاره کرد که قرار است به ترتیب در تاریخ‌های ۸ مارس ۲۰۱۹ (۱۷ اسفند ۱۳۹۸) و ۵ جولای ۲۰۱۹ (۱۴ تیر ۱۳۹۸) به روی پرده سینما‌ها بروند.

رابرت داونی جونیور در نقش تونی استارک (آیرون من)، کریس همسورث در نقش ثور، تام هالند در نقش پیتر پارکر (اسپایدرمن)، کریس ایوانز در نقش استیو راجرز (کاپیتان آمریکا)، کریس پرت در نقش پیتر کوییل (استار لرد)، اسکارلت جوهانسون در نقش بلک ویدو، الیزابت اولسن در نقش واندا ماکسیموف (اسکارلت ویچ)، جاش برولین در نقش تانوس، مارک رافالو در نقش بروس بنر (هالک)، بندیک کامبربچ در نقش استیون استرنج (دکتر استرنج)، پاول بتنی در نقش ویژن و چادویک بوزمن در نقش تاچالا (بلک پنتر)، از جمله بازیگران و هنرمندانی بودند که در این فیلم به ایفا نقش پرداختند.


منبع comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده