نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۱

انتشار پوستر‌های جدید انیمیشن The LEGO Movie 2: The Second Part؛ دومین تریلر امروز

پوستر‌های جدید انیمیشن The LEGO Movie 2: The Second Part که در آستانه دومین تریلر این اثر منتشر شده‌اند، شخصیت‌های آن را نشان می‌دهند.

ماه خرداد امسال بود که اولین تریلر انیمیشن The Lego Movie 2: The Second Part (فیلم لگو ۲: قسمت دوم) منتشر شد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، پوسترهای جدیدی از شخصیت‌های دنباله انیمیشن The Lego Movie (فیلم لگو) منتشر شده است. در این پوسترها شاهد حضور ۷ شخصیت این انیمیشن مورد انتظار هستیم که نام شخصیت‌های جدید این قسمت نیز به‌همراه صداپیشگان آن، نیز در این پوسترها مشخص شده است. از نکات جالب این پوسترها می‌توان به تایید صداپیشگی کریس پرت در دو نقش اشاره کرد که او علاوه بر بازگشت برای صداپیشگی شخصیت امت، صداپیشگی یک شخصیت جدید به‌نام رکس دنجر وست (Rex Dangervest)، را نیز بر عهده دارد که به نظر می‌رسد شخصیت مقابل امت باشد. شما در ادامه می‌توانید این پوسترها را مشاهده کنید:

The Lego Movie 2: The Second Part Poster

The Lego Movie 2: The Second Part Poster

The Lego Movie 2: The Second Part Poster

علاوه بر امت و رکس، در این پوسترها شاهد حضور شخصیت‌های دیگری چون شخصیت لوسی ملقب به Wyldstyle با صداپیشگی الیزابت بنکس، ژنرال میهم (General Mayhem) با صداپیشگی استفانی بیاتریز، اولتراکتی با صداپیشگی الیسون بری، بتمن با صداپیشگی ویل آرنت و با ملکه واتورا وانابی (Queen Watevra Wa’nabi) صداپیشگی تیفانی هدیش، نیز هستیم. علاوه بر این پوسترها، کمپانی برادران وارنر تایید کرد که دومین تریلر انیمیشن The LEGO Movie 2: The Second Part امروز منتشر خواهد شد. مایک میچل،‌ کارگردان انیمیشن Trolls (ترول‌ها)، کارگردانی انیمیشن The Lego Movie 2 را بر عهده داشته استفیل لرد، کریستوفر میلر، جرد استرن، میشل مورگان و رافائل باب واکسبرگ،‌ وظیفه نوشتن فیلمنامه انیمیشن The Lego Movie 2: The Second Part را بر عهده داشته‌اند. 

انیمیشن The Lego Movie 2: The Second Part قرار است در تاریخ ۸ فوریه ۲۰۱۹ (۱۹ بهمن ۱۳۹۷) اکران شودچنینگ تیتوم، جونا هیل، نیک آفرمن، چارلی دی و آرتورو کاسترو، دیگر صداپیشگانی هستند که در این انیمیشن حضور دارند و به صداپیشگی پرداخته‌اند. انیمیشن The Lego Movie در سال ۲۰۱۴ به‌روی پرده‌های سینما رفت و موفقیت این انیمیشن باعث ایجاد دنیای سینمایی انیمیشن‌های لگویی شد. این انیمیشن علاوه بر دریافت نقدهای بسیار مثبت، موفق شد بیش از ۴۶۹ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده