نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۱

حضور دو بازیگر دیگر در سریال Deadly Class تایید شد

شبکه سای فای از حضور دو بازیگر جدید در فصل اول سریال Deadly Class (کلاس مرگبار) خبر داده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور دو بازیگر دیگر در فصل اول سریال Deadly Class تایید و اعلام شده است. دیوید زایاس، بازیگر سریال‌هایی چون سریال Dexter (دکستر)، سریال Bloodline (بلادلاین) و سریال Gotham (گاتهام) به‌همراه کلسی ماویما، بازیگر فیلم To All the Boys I've Loved Before (تقدیم به همه پسرانی که عاشقشان بودم)، دو بازیگر جدیدی هستند که به جمع بازیگران این سریال اضافه شده‌اند. زایاس نقش ال آلما دل دیابلو و ماویما نقش گابریله را در سریال Deadly Class بر عهده دارند. این مجموعه براساس کامیک‌های گرافیکی به همین نام اثر ریک رمندر از کمپانی ایمیج کمیکز در دست ساخت است که انتشار آن از سال ۲۰۱۴ آغاز شد و همچنان انتشار نسخه‌های بعدی این کامیک ادامه دارد.

دیوید زایاس

اتفاقات سریال Deadly Class در اواخر دهه ۸۰ میلادی جریان دارد که دنیای تاریکی در حال مقابله با فرهنگ این دوره است. این سریال داستان یک نوجوان به‌نام مارکوس بی‌خانمان را روایت می‌کند که به یک مدرسه خصوصی نخبگان راه پیدا کرده است که در آنجا خانواده‌های بزرگ جنایتکاران فرزندان خود را برای تحصیل به آنجا می‌فرستند. ضمن تلاش برای حفظ خصوصیات اخلاقی خود، او باید از یک برنامه آموزشی بی‌‌رحمانه و کلیشه‌های اجتماعی نجات پیدا کند. جو و آنتونی روسو ملقب به برادران روسو، کارگردان‌های فیلم Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ بی نهایت)، تهیه کنندگی سریال Deadly Class را بر عهده دارند.

فصل اول سریال Deadly Class که در ۱۰ قسمت تولیده، قرار است از تاریخ ۱۶ ژانویه ۲۰۱۹ (۲۶ دی امسال) از شبکه Syfy (سای‌فای) به‌روی آنتن برود. بندیکت وانگ در نقش استاد لین، بنجامین وادسورث در نقش مارکوس، لانا کاندر در نقش سایا، ماریا گابریلا دی فاریا در نقش ماریا، لوک تنی در نقش ویلی، شیوون در نقش برندی، لیام جیمز در نقش بیلی، میشل دووال در نقش چیکو، تیلور هیکسان در نقش پترا، اریکا سرا در نقش خانم د لوکا و هنری رالینز در نقش یورگن دنکه از جمله بازیگرانی هستند که در فصل اول سریال Deadly Class حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده