نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۸ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۳

ساخت سریال پیش درآمد Rogue One تایید شد

کمپانی والت دیزنی ساخت سریال دیگری براساس مجموعه جنگ ستارگان را تایید کرد. این سریال پیش درآمدی برای فیلم Rogue One خواهد بود.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ساخت سریال پیش درآمد فیلم Rogue One: A Star Wars Story (روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان) تایید و اعلام شده است. روز گذشته باب ایگر، رئیس و مدیرعامل کمپانی والت دیزنی، اطلاعات جدیدی از سرویس استریم جدید این کمپانی را به اشتراک گذاشت که در بیانیه منتشر شده این کمپانی، نام یک سریال دیگر براساس مجموعه جنگ ستارگان (Star Wars) نیز دیده می‌شود. این سریال در واقع یک پیش درآمد برای فیلم Rogue One خواهد بود که تمرکز آن روی شخصیت کاسین آندور است. دیگو لونا، بازیگر نقش کاسین آندور نیز برای نقش آفرینی دوباره در این سریال باز خواهد گشت. لونا در بیانیه منتشر شده استودیوی فیلمسازی لوکاس فیلم گفت:

بازگشت به دنیای جنگ ستارگان برای من اتفاق ویژه‌ای است. من خاطرات بسیار زیادی از کار بزرگی که ما انجام دادیم و دوستی‌هایی که در این ماجراجویی ایجاد شد، دارم. ما یک ماجراجویی فوق العاده پیش رو داریم و این فرمت هیجان انگیز به ما فرصتی می‌دهد که عمیق‌تر از گذشته به بررسی این شخصیت بپردازیم. 

Rogue One: A Star Wars Story

دیزنی در ادامه گفت که این سریال پیش درآمد، یک سریال جاسوسی، دلهره آور و هیجان انگیز خواهد بود که تمرکز آن روی ماموریت‌های جاسوسی بسیار خطرناک برای بازگرداندن امید به کهکشان است که سال‌ها است که امپراطوری سراسر آن را فرا گرفته و شورشیان در حال مبارزه با آن هستند. فیلمبرداری و تولید سریال Star Wars در تاریخ نامشخصی در سال آینده میلادی آغاز خواهد شد و این سریال هنوز تاریخی برای انتشار ندارد. این سریال قرار است برای سرویس استریم دیزنی که نام رسمی آن دیزنی پلاس یا دیزنی+ است، منتشر شود. پیش از این، سرویس استریم دیزنی قرار بود دیزنی پلی نام داشته باشد.

سریال پیش درآمد فیلم Rogue One، تنها سریالی نیست که براساس مجموعه جنگ ستارگان در دست ساخت است. سریال The Mandalorian (ماندالوریان‌)، اولین سریال مجموعه جنگ ستارگان است که در حال حاضر مراحل فیلمبرداری و تولید خود را سپری می‌کند. شبکه Disney+ قرار است در اواخر سال ۲۰۱۹ آغاز به کار کند.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده