نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۸ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۸

ساخت سریال لوکی رسما تایید شد

کمپانی والت دیزنی رسما ساخت سریالی کوتاه براساس شخصیت لوکی با بازی تام هیدلستون را تایید و اعلام کرد.

ماه گذشته خبری منتشر شد مبنی بر اینکه مارول استودیو در نظر دارد تا تعدادی مینی سریال از جمله سریال اسکارلت ویچ و لوکی را برای سرویس استریم جدید دیزنی تولید و منتشر کند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ساخت سریالی براساس شخصیت لوکی رسما تایید و اعلام شده است. روز گذشته باب ایگر، رئیس و مدیرعامل کمپانی والت دیزنی، اطلاعات جدیدی از سرویس استریم جدید این کمپانی را به اشتراک گذاشت که در بیانیه منتشر شده این کمپانی، ساخت سریال Loki نیز تایید شده است. تام هیدلستون، بازیگر نقش لوکی در دنیای سینمایی مارول، برای نقش آفرینی دوباره در این سریال باز خواهد گشت. این سریال که قرار است یک مینی سریال باشد، از شبکه استریم دیزنی منتشر خواهد شد.

اطلاعات بیشتری از سریال لوکی در دسترس نیست و مشخص نیست که اتفاقات سریال در چه دوره‌ای جریان خواهد داشت. سریال Loki تنها یکی از چند سریال مارول است که قرار است برای سرویس استریم دیزنی که نام رسمی آن دیزنی پلاس یا دیزنی+ است، منتشر شود. پیش از این، سرویس استریم دیزنی قرار بود دیزنی پلی نام داشته باشد که ظاهرا پس از واکنش‌های نه چندان مثبت در مورد نام آن، این کمپانی تصمیم به تغییر آن گرفته است. علاوه بر لوکی و اسکارلت ویچ، مارول در حال ساخت سریالی براساس ۲ شخصیت سم ویلسون ملقب به فالکون با بازی آنتونی مکی و باکی بارنز ملقب به وینتر سولجر با بازی سباستین استن است. مالکوم اسپلمن، نویسنده و تهیه کننده سریال Empire (امپراتوری)، وظیفه نوشتن این مینی سریال را بر عهده خواهد داشت.

شبکه Disney+ قرار است در اواخر سال ۲۰۱۹ آغاز به کار کند و اطلاعات بیشتر در مورد آن در گزارش مالی بعدی کمپانی دیزنی که در ماه آوریل ۲۰۱۹ (فروردین یا اردیبهشت ۱۳۹۸) منتشر می‌شود، به اشتراک گذاشته خواهد شد. هیدلستون تجربه بازی در نقش لوکی در سه گانه فیلم Thor (ثور) و ۲ قسمت از فیلم Avengers (اونجرز) را در کارنامه خود دارد.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده