نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۱

رایان رینولدز و ساموئل ال جکسون در فیلم The Hitman’s Wife’s Bodyguard باز خواهند گشت

کمپانی لاینزگیت رسما از بازگشت رایان رینولدز و ساموئل ال جکسون در فیلم The Hitman’s Wife’s Bodyguard خبر داد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازگشت بازیگران اصلی فیلم The Hitman's Bodyguard (بادیگارد آدمکش) در دنباله آن تایید و اعلام شده است. طبق خبری که وب‌سایت ورایتی منتشر کرده، رایان رینولدز برای بازی در نقش مایکل برایس و ساموئل ال جکسون برای بازی در نقش داریوس کینکید، در فیلم The Hitman’s Wife’s Bodyguard (همسر بادیگارد آدمکش) باز خواهند گشت. همچنین بازگشت سلما هایک نیز در این فیلم اکشن تایید و اعلام شده است. در فیلم The Hitman's Bodyguard، مایکل برایس وظیفه داشت تا از داریوس کینکید که یک قاتل حرفه‌ای است، برای حضور در دادگاه حفاظت کند. اتفاقات این فیلم از انگلستان تا لاهه در کشور هلند جریان داشت که طی آن شاهد صحنه‌های طنز و کمدی به‌همراه صحنه‌های اکشن و تعقیب و گریز متعدد بودیم.

حال در فیلم The Hitman’s Wife’s Bodyguard، شخصیت رینولدز توسط شخصیت هایک و جکسون برای انجام یک ماموریت حفاظتی در ساحل امالفی انتخاب شده است. همچنین پاتریک هیوز برای کارگردانی و تام اکانر برای نوشتن فیلمنامه دنباله فیلم The Hitman's Bodyguard باز خواهند گشت. انتظار می‌رود که مانند قسمت اول، فیلم The Hitman’s Wife’s Bodyguard نیز با درجه سنی بزرگسال تولید و منتشر شود. هنوز بازگشت الودی یونگ یا بازیگران جدیدی در این فیلم تایید و اعلام نشده است.

فیلم The Hitman's Bodyguard که با بودجه‌ای معادل ۳۰ میلیون دلار تولید شده بود، در سال ۲۰۱۷ توسط لاینزگیت منتشر شد. با اینکه این فیلم با واکنش متوسط منتقدان مواجه شد، اما تماشاگران استقبال بسیار خوبی از این فیلم کردند. فیلم The Hitman's Bodyguard توانست بیش از ۷۵ میلیون دلار در آمریکای شمالی و بیش از ۱۷۶ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. انتظار می‌رود که فیلمبرداری و تولید فیلم The Hitman’s Wife’s Bodyguard از ماه مارس سال ۲۰۱۹ (اسفند امسال یا فروردین ۱۳۹۸) آغاز شود. هنوز تاریخی برای اکران این فیلم نیز اعلام نشده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده