نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۸

احتمال حضور شخصیت منفی انیمیشن Toy Story 4 در انیمیشن Incredibles 2

طبق تصاویر منتشر شده، به نظر می‌رسد که شخصیت شرور و منفی انیمیشن Toy Story 4 در انیمیشن Incredibles 2 حضور کوتاهی داشته است.

اگر از طرفداران کمپانی انیمیشن‌سازی پیکسار باشید، قطعا با ایستر اگ‌ها (Easter Eggs) و اشاره‌های مختلف به پروژه‌های مختلف این کمپانی در محصول جدید آن آشنا هستید. به طور مثال در انیمیشن Finding Nemo (در جستجوی نمو) که در سال ۲۰۰۳ منتشر شد، کاور یک مجله با حضور آقای شگفت‌انگیز بود و در سال ۲۰۰۴، انیمیشن The Incredibles (‌شگفت‌انگیزان) به‌روی پرده‌های سینما رفت که در این انیمیشن سینمایی شاهد پارک بودن ماشین دکتر هادسون در یک صحنه از آن بودیم که در ادامه، این شخصیت در انیمیشن Cars (ماشین‌ها) محصول سال ۲۰۰۵ حضور داشت.

اما در یکی از این ایستر اگ‌های مهم، در انیمیشن Up (بالا) که در سال ۲۰۰۹ اکران شد، برای اولین‌‌بار یک نگاه رسمی از آنتاگونیست اصلی انیمیشن Toy Story 3 (داستان اسباب‌بازی ۳) در این انیمیشن قابل مشاهده بود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به نظر می‌رسد که ایستر اگ آنتاگونیست اصلی انیمیشن Toy Story 4 (داستان اسباب بازی ۴) در انیمیشن Incredibles 2 (شگفت انگیزان ۲) پیدا و منتشر شده است. SeamusGorman که یک یوتیوبر شناخته شده است، به‌تازگی ویدیویی را منتشر کرده که در آن ظاهرا توانسته اشاره و ارجاع به انیمیشن Toy Story 4 در انیمیشن Incredibles 2 را پیدا کند. او دو تصویر را به اشتراک گذاشته که در تصویر اول یک خرس عروسکی است که بسیار بعید به نظر می‌رسد که پیکسار بار دیگر یک خرس عروسکی را آنتاگونیست انیمیشن جدید خودش قرار دهد. در تصویر دوم یک اسباب بازی در کنار جک جک دیده می‌شود که شباهت زیادی به سبک اسباب‌بازی‌های انیمیشن Toy Story دارد و به نظر می‌رسد که این اسباب‌بازی می‌تواند ایستر اگ انیمیشن Toy Story 4 در انیمیشن Incredibles 2 باشد. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

با این حال، این تصاویر ممکن است در نهایت اشتباه و ایستر اگ انیمیشن Toy Story 4 هنوز در جایی از انیمیشن Incredibles 2 مخفی باقی مانده باشد. با این حال، اطلاعات بسیار کمی از قسمت چهارم انیمیشن Toy Story در دسترس است و در واقع ما هیچ چیزی از آن نمی‌دانیم. انیمیشن Toy Story 4 به‌کارگردانی جاش کولی، قرار است در تاریخ ۲۱ ژوئن ۲۰۱۹ (۳۱ خرداد ۱۳۹۸) به‌روی پرده‌های سینما برود. استفانی فولسوم وظیفه بازنویسی فیلمنامه این انیمیشن را بر عهده دارد.

نظر شما در مورد این نظریه چیست؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.


منبع Toonado
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده