نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۹ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۲

نویسنده جدید انیمیشن Toy Story 4 معرفی شد

کمپانی پیکسار و والت دیزنی نویسنده جدید انیمیشن داستان اسباب‌ بازی ۴ (Toy Story 4) را رسما تایید و معرفی کردند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی والت دیزنی و پیکسار نویسنده جدید انیمیشن Toy Story 4 را رسما تایید و معرفی کرده‌اند. طبق خبری که وب‌سایت ددلاین منتشر کرده، استفانی فولسوم کار نوشتن فیلمنامه این انیمیشن را بر عهده گرفت؛ او بخشی از تیم نویسندگان فیلم Thor: Ragnarok (ثور: راگناروک) بوده است. با این حال، ددلاین اضافه می‌کند که سازمان WGA (انجمن نویسندگان آمریکا) این موضوع را رد کرده است. رشیدا جونز و ویل مک‌کورمک، کار نوشتن فیلمنامه اصلی انیمیشن Toy Story 4 را براساس داستانی از جان لستر، پیت داکتر، اندرو استنتون و لی آنکریچ، بر عهده داشته‌اند.

فولسوم در واقع جانشین جونز و مک‌کورمک در انیمیشن Toy Story 4 می‌شود که در ماه نوامبر سال گذشته میلادی پروژه ساخت این انیمیشن را ترک کرده بودند. انیمیشن Toy Story 4، یک داستان عاشقانه بین وودی و بو پیپ خواهد بود. بو پیپ پس از یک غیبت به دلایل نامعلوم در انیمیشن Toy Story 3 (داستان اسباب‌ بازی 3)، در قسمت چهارم این انیمیشن باز خواهد گشت. با این حال، در همین زمان وودی، باز لایت یر و دیگر شخصیت‌های داستان اسباب‌‌‌‌ بازی‌، به دختری کوچکی به‌نام بانی داده شده‌اند و او اکنون مالک آن‌ها است.

Stephany Folsom

تام هنکس، تیم آلن، آنی پاتس، بانی هانت، جودی بنسون، استل هریس، کریستین شال، پاتریشا آرکت و جون کیوسک، از جمله بازیگرانی هستند که در انیمیشن Toy Story 4 حضور دارند و صداپیشگی شخصیت‌های این انیمیشن مورد انتظار را بر عهده خواهند داشت. کارگردانی این انیمیشن بر عهده جاش کولی خواهد بود. کارگردانی انیمیشن Toy Story 4 در ابتدا بر عهده جان لستر بوده است، اما در تیر ماه امسال، کولی جانشین لستر در سمت کارگردانی این انیمیشن شد.

در سال ۲۰۱۴، ساخت انیمیشن Toy Story 4 برای اکران در سال ۲۰۱۷ رسما تایید و معرفی شد، اما اکران این انیمیشن تاکنون دو بار عقب افتاده است. در حال حاضر انیمیشن Toy Story 4 قرار است در تاریخ ۲۱ ژوئن ۲۰۱۹ (۳۱ خرداد ۱۳۹۸) اکران شود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده