نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۹ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۱

فیلمبرداری فیلم Knives Out توسط کارگردان Star Wars آغاز شد

رایان جانسون با انتشار یک تصویر، از شروع فیلمبرداری و تولید فیلم Knives Out با بازی دنیل کریگ و کریس ایوانز خبر داده است.

پس از ساخت و کارگردانی قسمت هشتم فیلم Star Wars (جنگ ستارگان)، حال رایان جانسون قرار است برای مدتی از این مجموعه بسیار محبوب دور شود و یک فیلم با سبک و تم بسیار متفاوت را کارگردانی کند. حال طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، او به تازگی فیلمبرداری و تولید فیلم Knives Out (چاقوها بیرون) را رسما آغاز کرده است. جانسون با انتشار تصویری در صفحه شخصی خود در توییتر اعلام کرد که فیلمبرداری و تولید این فیلم مورد انتظار رسما آغاز شده است. در این تصویر که از اولین روز فیلمبرداری آن گرفته و منتشر شده، تنها کلاکت فیلمبرداری فیلم قابل مشاهده است. با این حال، این تصویر حاوی نکات جالبی از جمله لوگوی رسمی فیلم Knives Out است و طبق این تصویر، از دوربین 12mm برای ساخت این فیلم استفاده خواهد شد. علاوه بر کارگردانی، جانسون وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم براساس یک داستان ارجینال را هم بر عهده داشته؛ او برای نوشتن فیلمنامه فیلم Knives Out از رمان‌های آگاتا کریستی الهام گرفته است. شما در ادامه می‌توانید اولین تصویر روز فیلمبرداری این فیلم را مشاهده کنید:

Knives Out

دنیل کریگ، کریس ایوانز، جیمی لی کرتیس، مایکل شنون، کیت استنفیلد، آنا د آرماس و دان جانسون، از جمله بازیگرانی هستند که تاکنون حضور آن‌ها در فیلم Knives Out تایید و اعلام شده است. همچنین تونی کولت، بازیگر فیلم The Sixth Sense (حس ششم) و فیلم Hereditary (موروثی)، جدیدترین بازیگری است که به جمع بازیگران این فیلم پر ستاره اضافه شده است. کولت یک‌بار و برای بازی در فیلم The Sixth Sense نامزد دریافت جایزه اسکار نیز شده بود. جانسون با اینکه طی سال‌های اخیر بیشتر برای کارگردانی فیلم Star Wars: The Last Jedi (جنگ ستارگان: آخرین جدای) شناخته شده است، اما او در طول سال‌های گذشته فیلم‌های تحسین شده‌ای چون فیلم Brick (آجر) و فیلم Looper (لوپر)، را نیز کارگردانی کرده است.

هنوز تاریخی برای اکران فیلم Knives Out اعلام نشده است، اما گفته می‌شود که این فیلم در فصل پاییز یا زمستان سال ۲۰۱۹ اکران خواهد شد. داستان فیلم Knives Out در مورد یک قتل مرموز در دنیای معاصر است و کریگ قرار است نقش یک کارآگاه را بازی کند که وظیفه دارد تا معمای این قتل را حل کند.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده