نویسنده: علی کمالی
// یکشنبه, ۶ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۸

دریم ورکس بازی Mice and Mystics را به انیمیشن سینمایی تبدیل می‌کند

کمپانی دریم ورکس قصد دارد از روی بازی نقش آفرینی رومیزی Mice and Mystics یک انیمیشن سینمایی بسازد. برای اطلاع از جزییات این خبر با ادامه مطلب همراه باشید.

Mice and Mystics یک بازی ماجراجویی-نقش‌آفرینی رومیزی، ساخته جری هاوتورن است که در آن حداکثر چهار بازیکن باید با همکاری یکدیگر برای نجات یک قلمرو در حال نابودی تلاش کنند. بازیکن‌ها در این بازی هدایت شخصیت‌هایی را به دست می‌گیرند که هنوز به پادشاه سرزمین خودشان وفادار هستند، اما یک ساحره به اسم ونسترا، آنها را به موش تبدیل کرده است. حالا شخصیت‌های بازی باید داخل قلعه‌ای که برایشان خیلی بزرگ‌تر از قبل به‌نظر می‌رسد، برای رسیدن به هدفشان تلاش کنند و در این راه با دشمنان مختلفی مانند سوسک‌ها، عنکبوت‌ها، موش‌های صحرایی و صد البته گربه بدجنس قلعه یعنی برادی مواجه شوند.

بازی Mice and Mystics

به گزارش وبسایت ورایتی، کمپانی دریم ورکس انیمیشن صحبت‌های نهایی را با Plaid Hat Games، ناشر بازی Mice and Mystics انجام داده تا یک انیمیشن سینمایی از روی آن بسازد. از قرار معلوم، این انیمیشن به‌وسیله روی لی و یان برگ از کمپانی ورتیگو اینترتینمنت (Vertigo Entertainment) تهیه می‌شود و الکساندر آژا، فیلمساز فرانسوی که فیلم Horns را در کارنامه دارد، کارگردانی این انیمیشن را به عهده خواهد داشت. فیلمنامه اثر را نیز آژا و دیوید لزلی جانسون (نویسنده The Conjuring 2 و Aquaman) به‌صورت مشترک می‌نویسند. کمپانی ورتیگو تاکنون آثار درخشان زیادی را ارائه کرده که از میان آنها می‌توان به The Departed (با بازی لئوناردو دیکاپریو)، The Lego Movie (با هنرنمایی کریس پرت)، The Voices (با حضور رایان رینولدز) و It (با بازی بیل اسکارشگورد) اشاره کرد.

الکساندر آژا به‌خاطر آثار برجسته‌اش در ژانر ترسناک، مانند فیلم محبوب High Tension، بازسازی سال ۲۰۰۶ از The Hills Have Eyes، بازسازی سال ۲۰۱۰ از Piranha 3D و همچنین فانتزی ترسناک سال ۲۰۱۳ یعنی Horns با بازی دنیل ردکلیف شهرت دارد. آژا در حال حاضر هم مشغول ساخت فیلم ترسناک Crawl برای کمپانی پارامونت پیکچرز است. این فیلم که کایا اسکودلاریو (بازیگر The Maze Runner) هم در آن به ایفای نقش می‌پردازد، داستان یک زن جوان را روایت می‌‌کند که در هنگام تلاش برای نجات جان پدرش از طوفان، داخل یک خانه سیل زده به دام می‌افتد و باید برای زنده ماندن با تمساح‌ها مقابله کند.

کمپانی دریم ورکس در حال حاضر انیمیشن How to Train Your Dragon: The Hidden را نیز در دست ساخت دارد. گفته شده که این فیلم پایان‌بخش داستان مجموعه خواهد بود و ماجراهای هیکاپ برای نجات نسل اژدها را به سرانجام می‌رساند.


منبع comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده