نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۳۵

تاریخ اکران فیلم Terminator 6 بار دیگر تغییر کرد

کمپانی پارامونت پیکچرز بار دیگر تاریخ اکران فیلم Terminator 6 را تغییر داد و این فیلم قرار است کمی زودتر از زمان اعلام شده اکران شود.

به‌تازگی اکران فیلم Wonder Woman 1984 (زن شگفت‌‌انگیز ۱۹۸۴) تا تاریخ ۵ ژوئن ۲۰۲۰ (۱۶ خرداد ۱۳۹۹) عقب افتاده است که این موضوع باعث شده تا کمپانی‌های هالیوودی به‌دنبال استفاده از این فرصت برای اکران فیلم خود در یک تاریخ مناسب‌تر باشند. حال در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلم Terminator 6 کمی قرار است زودتر اکران شود. به‌تازگی کمپانی سونی پیکچرز تاریخ اکران ریبوت فیلم Charlie’s Angels (فرشتگان چارلی) را تا تاریخ ۱ نوامبر ۲۰۱۹ (۱۰ آبان ۱۳۹۸) عقب انداخته است که در واقع این فیلم قرار است به‌جای دنباله فیلم Wonder Woman (زن شگفت‌‌انگیز) در این تاریخ اکران شود. حال کمپانی پارامونت پیکچرز نیز در نظر دارد تا قسمت جدید فیلم Terminator (ترمیناتور) را نیز در این تاریخ منتشر کند.

پیش از این ریبوت فیلم Terminator قرار بود در تاریخ ۲۲ نوامبر ۲۰۱۹ (۱ آذر ۱۳۹۸) به روی پرده‌های سینما برود و ماه شهریور امسال اعلام شد که این فیلم زودتر اکران خواهد شد و قسمت جدید فیلم ترمیناتور قرار است یک هفته زودتر و در تاریخ ۱۵ نوامبر ۲۰۱۹ (۲۴ آبان ۱۳۹۸) اکران شود. حال طبق خبری که وب‌سایت ددلاین منتشر کرده، کمپانی پارامونت اکران قسمت جدید فیلم Terminator را ۲ هفته جلو انداخته است و بدین ترتیب، این فیلم مورد انتظار در تاریخ ۱ نوامبر ۲۰۱۹ (۱۰ آبان ۱۳۹۸) به‌روی پرده‌های سینما خواهد رفت که در این تاریخ، این فیلم باید با رقیب سر سختی به‌نام فیلم Charlie’s Angels در گیشه رقابت کند.

مانند قسمت جدید فیلم Halloween (هالووین)، فیلم Terminator 6 نیز قرار است دنباله مستقیم فیلم Terminator 2: Judgement Day (ترمیناتور ۲: روز داوری) باشد و داستان و اتفاقات قسمت سوم تا پنجم این مجموعه را که شامل سه فیلم Terminator 3: Rise of the Machines (ترمیناتور ۳: خیزش ماشین‌ها)، فیلم Terminator Salvation (ترمیناتور رستگاری) و فیلم Terminator Genisys (ترمیناتور: پیدایش) می‌شود، را کاملا نادیده خواهد گرفت. آرنولد شوارزنگر در نقش ترمیناتور، لیندا همیلتون در نقش سارا کانر، مکنزی دیویس در نقش گریس، گابریل لونا در نقش ترمیناتور، ناتالیا ریز در نقش دنی راموس، دیگو بونتا، تریستان اوجوا، انریکه آرسه و آلیسیا بوراچرو، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Terminator 6 حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. کارگردانی ریبوت فیلم ترمیناتور بر عهده تیم میلر، کارگردان فیلم Deadpool (ددپول) است.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده