نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۲

اکران فیلم Wonder Woman 1984 تا تابستان سال 2020 عقب افتاد

کمپانی برادران وارنر در یک خبر غافلگیر کننده از عقب افتادن زمان اکران فیلم Wonder Woman 1984 تا تابستان سال ۲۰۲۰ خبر داد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ اکران فیلم Wonder Woman 1984 (زن شگفت‌‌انگیز ۱۹۸۴) تا تابستان سال ۲۰۲۰ عقب افتاده است. دنباله فیلم Wonder Woman (زن شگفت‌‌انگیز) که پیش از این قرار بود در تاریخ ۱ نوامبر ۲۰۱۹ (۱۰ آبان ۱۳۹۸) اکران شود، اکنون قرار است با حدود ۷ ماه تاخیر و در تاریخ ۵ ژوئن ۲۰۲۰ (۱۶ خرداد ۱۳۹۹) به‌روی پرد‌ه‌های سینما برود. همچنین فیلم The Six Billion Dollar Man (مرد شش‌ میلیارد دلاری) که پیش از این قرار بود در این تاریخ اکران شود، از جدول اکران فیلم‌های آینده کمپانی برادران وارنر حذف شده است. با اینکه هنوز دلیل اصلی این تغییر اعلام نشده، اما طبق گفته سازندگان و بازیگران فیلم، Wonder Woman 1984 یک فیلم تابستانی است و به همین منظور مانند قسمت اول در تابستان اکران خواهد شد.

Wonder Woman 1984

حال فیلم Wonder Woman 1984 باید در گیشه با فیلم‌هایی مثل فیلم Maleficent 2 (مالیفیسنت ۲) و فیلم Godzilla vs Kong (گودزیلا علیه کونگ) که پیش از اکرانش منتشر خواهند شد و فیلم‌هایی دیگری چون فیلم Red Notice (اعلان قرمز)، انیمیشن بدون عنوان پیکسار و فیلم Top Gun: Maverick (تاپ گان: ماوریک) که در طول ماه ژوئن به‌روی پرده‌های سینما خواهند رفت، در گیشه رقابت کند. در حال حاضر فیلمبرداری و تولید فیلم Wonder Woman 1984 در مناطقی چون واشینگتن دی سی، الکساندریا، ویرجینیا، بریتانیا، اسپانیا و جزایر قناری، در حال انجام است.

گل گدوت در نقش پرنسس دایانا (زن شگفت‌انگیز)، کریس پاین در نقش استیو ترور، کریستن ویگ در نقش چیتا، پدرو پاسکال، کانی نیلسن در نقش ملکه هیپولیتا، رابین رایت در نقش ژنرال آنتیوپ، راوی پتل، گابریلا وایلد، ساندریا شرما و ناتاشا روتول، دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم Wonder Woman 1984 حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. مانند قسمت اول، کارگردانی این فیلم از دنیای سینمایی دی سی (DC) بر عهده پتی جنکینز است. همچنین هانس زیمر وظیفه نوشتن و ضبط موسیقی متن دنباله فیلم Wonder Woman را بر عهده خواهد داشت.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده