// جمعه, ۲۰ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۴

شایعه: اسکارلت جوهانسون برای بازی در فیلم مستقل بلک ویدو ۱۵ میلیون دلار دستمزد می‌گیرد

بر‌اساس یک شایعه، اسکارلت جوهانسون برای بازی در فیلم مستقل بلک ویدو ۱۵ میلیون دلار از مارول استودیوز دستمزد می‌گیرد. با زومجی همراه باشید.

طبق شایعات منتشر شده به نظر می‌رسد اسکارلت جوهانسون (Scarlett Johansson بازیگر شخصیت بلک ویدو (Black Widow) در دنیای سینمایی مارول قرار است برای بازی در فیلم مستقل این شخصیت مبلغ ۱۵ میلیون دلار دستمزد بگیرد. بنا به گزارش منتشر شده از سوی THR دستمزد این بازیگر با مبلغی که کریس ایوانز (Chris Evans)، بازیگر نقش Captain America و کریس همسورث (Chris Hemsworth)، بازیگر نقش Thor برای بازی در فیلم Avengers: Infinty War (انتقامجویان: جنگ بی نهایت) دریافت کرده‌اند برابری می‌کند. این در حالی است که ایوانز و همسورث همچنین مبلغ ۱۵ میلیون دلار برای حضور در فیلم‌های Captain America: Civil War (کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی) و Thor: Ragnarok (ثور: رستاخیز) و فیلم در حال توسعه Avengers 4 دریافت کرده‌اند.

دستمزد جوهانسون برای حضور در اولین فیلم مستقل بلک ویدو حتی بیشتر از تعدادی از ستارگان بزرگ دنیای سینمایی مارول است؛ برای مثال رابرت داونی جونیور (Robert Downey Jr) برای بازی در اولین فیلم مستقل Iron Man (مرد آهنی) تنها نیم میلیون دلار دستمزد دریافت کرد. همچنین چادویک بوزمن (Chadwick Boseman) برای بازی در نقش بلک پنتر در فیلم مستقل این شخصیت تنها ۲ میلیون دلار از کمپانی مارول استودیوز دستمزد دریافت کرد.

scarlett johansson Black Widow

بری لارسون (Brie Larson) که در فیلم در حال تولید Captain Marvel (کاپیتان مارول) نقش آفرینی می‌کند طبق شایعات قرار است مبلغی حدود ۵ میلیون دلار از سوی مارول استودیوز دریافت کند. بنا به گزارش منتشر شده از سوی THR، قرارداد امضا شده به دست بری لارسون برای هفت فیلم مختلف تنظیم شده است که نشان از حضور او در چندین مجموعه دیگر در دنیای سینمایی مارول دارد. THR همچنین گزارش می‌دهد که منابع چندگانه‌ای که در این موضوع شناخته شده‌اند این پرداخت دستمزد به اسکارلت جوهانسون را تایید کرده‌اند، اما یکی از سخنگو‌های مارول در رابطه با این موضوع می‌گوید:

مارول دقت این اعداد را مورد بحث قرار می‌دهد و به خاطر سیاست‌های کاری ما هرگز شرایط قرارداد یا مبالغ پرداختی را افشا نمی‌کنیم.

در حالی که این دستمزدهای پرداختی ستارگان مارول در حال افزایش هستند لازم است که به یاد بیاوریم فیلم Avengers: Infinty War به چهارمین فیلمی تبدیل شد که توانست در باکس آفیس جهانی از مرز ۲ میلیارد دلار عبور کند؛ پس اگر موفقیت‌های مارول ادامه پیدا کند ممکن است این دستمزدها و مبالغ پرداختی حتی بیشتر هم شوند. در حال حاضر اطلاعات بیشتری مبنی بر تاریخ اکران این فیلم از سوی مارول منتشر نشده است، اما طبق شایعات به نظر می‌رسد که کیت شورتلند (Cate Shortland)، کارگردان استرالیایی، این فیلم را که وقایع آن قبل از فیلم Avengers رخ می‌دهد کارگردانی کند.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده