نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۰ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۲۸

تایید بازگشت رایان کوگلر برای کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Black Panther 2

طبق خبرهای منتشر شده، رایان کوگلر رسما وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Black Panther 2 را بر عهده گرفته است.

پس از اینکه فیلم Black Panther (بلک پنتر) به پرفروش‌ترین فیلم ابرقهرمانی و پرفروش‌ترین فیلم دنیای سینمایی مارول در آمریکایی شمالی تبدیل شد، مارول در ماه اسفند سال گذشته ساخت دنباله این فیلم را رسما تایید و اعلام کرد. با این حال، بازگشت رایان کوگلر برای کارگردانی دنباله این فیلم تا به امروز تایید و اعلام نشده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کوگلر رسما برای کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Black Panther 2 (بلک پنتر ۲) باز خواهد گشت. وب‌سایت هالیوود ریپورتر با انتشار گزارشی اعلام کرد که کوگلر رسما در آستانه بستن قرارداد همکاری با مارول استودیو برای کارگردانی و نوشتن فیلمنامه دنباله فیلم Black Panther است و او نوشتن فیلمنامه این فیلم را از اوایل سال آینده میلادی آغاز خواهد کرد.

Black Panther

هالیوود ریپورتر در ادامه اضافه کرد که پیش بینی می‌شود فیلمبرداری و تولید دنباله فیلم Black Panther از اواخر سال ۲۰۱۹ یا اوایل سال ۲۰۲۰ آغاز شود. با این حال، هنوز تاریخی برای اکران فیلم Black Panther 2 تایید و اعلام نشده است. همچنین انتظار می‌رود که مانند فیلم Spider-Man: Far From Home (مرد عنکبوتی: دور از خانه)، اتفاقات این فیلم نیز پس از اتفاقات فیلم Avengers 4 (انتقام جویان ۴) جریان داشته باشد. در ادامه IGN تایید کرد کوگلر در آستانه بستن قرارداد برای کارگردانی و نوشتن فیلمنامه دنباله فیلم Black Panther است و این قرارداد حتی ممکن است اکنون نیز امضا شده باشد. همچنین مانند قسمت اول، جو رابرت کول نیز در نوشتن فیلمنامه فیلم Black Panther 2 به کوگلر کمک خواهد کرد.

فیلم Black Panther که با تحسین منتقدان مواجه شد، در اوایل سال ۲۰۱۸ با چندین رکورد شکنی اکرانش را آغاز کرد و در نهایت این فیلم حدود ۱.۳۴۶ میلیارد دلار در سراسر جهان که این فروش شامل فروش ۷۰۰ میلیون دلاری در آمریکای شمالی و ۶۴۶.۶ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود، فروش کرده است. انتظار می‌رود که چادویک بوزمن، دانای گوریرا در نقش اوکویه، لوپیتا نیونگو، آنجلا باست، دنیل کالویا، وینستون دوک، لتیشیا رایت و فلورنس کاسومبا، در فیلم Black Panther 2 بازگردند و بار دیگر به ایفای نقش بپردازند.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده