نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۸

پیتر دینکلیج به جمع صداپیشگان انیمیشن The Croods 2 پیوست

دریم ورکس و یونیورسال پیکچرز با پیتر دینکلیج برای حضور در انیمیشن The Croods 2 قرارداد همکاری امضا کردند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، پیتر دینکلیج به جمع صداپیشگان انیمیشن The Croods 2 (خانواده کرودها ۲) اضافه شده است. طبق خبری که وب‌سایت ددلاین منتشر کرده، دینکلیج که بیشتر برای بازی در سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت) شناخته می‌شود و برای بازی در این سریال ۳ جایزه امی و یک جایزه گلدن گلوب دریافت کرده است، پس از امضای قرارداد با استودیوی انیمیشن‌سازی دریم ورکس و یونیورسال پیکچرز به جمع صداپیشگان دنباله انیمیشن The Croods (کرودها) اضافه شده است. با این حال، هنوز اطلاعاتی از نقشی که دینکلیج قرار است صداپیشگی آن را در این انیمیشن سینمایی بر عهده داشته باشد، منتشر نشده است.

انیمیشن The Croods در سال ۲۰۱۳ اکران و موفق شد بیش از ۵۸۷ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. علاوه بر این، این انیمیشن موفق شد نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین انیمیشن شود. انیمیشن The Croods داستان گروهی از انسان‌های غارنشین را روایت می‌کند که باید برای بقا با مشکلاتی که رو‌به‌رو می‌شوند مقابله کنند. این انیمیشن در تلاش است تا اهمیت خانواده را به مخاطبان جهانی خود یادآوری کند. نیکولاس کیج، اما استون، رایان رینولدز، کاترین کینر، کلارک دوک، کلوریس لیچمن، لزلی من و کت دنینگز، از جمله بازیگرانی هستند که به عنوان صداپیشه در انیمیشن The Croods 2 حضور دارند و صداپیشگی شخصیت‌های این انیمیشن را بر عهده خواهند داشت.

انیمیشن The Croods 2 مسیر طولانی و سختی را طی کرده است. دو سال پیش ساخت این انیمیشن کاملا متوقف شد و در نوامبر سال ۲۰۱۶، دریم‌ورکس از لغو ساخت این انیمیشن خبر داد. با این حال، پس از اینکه یونیورسال این استودیوی انیمیشن‌سازی را به‌دست آورد، ساخت انیمیشن The Croods 2 را از سر گرفت و اعلام کرد که این انیمیشن در سال ۲۰۲۰ اکران خواهد شد. همچنین دینکلیج در طول تابستان امسال در فیلم Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ بی نهایت) نیز به ایفای نقش پرداخته است.

 انیمیشن The Croods 2 در تاریخ ۱۸ سپتامبر ۲۰۲۰ (۲۸ شهریور ۱۳۹۹) اکران خواهد شد.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده