نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۱

تاریخ اکران جدید انیمیشن The Croods 2 اعلام شد

کمپانی یونیورسال و دریم‌ورکس تایید کردند که ساخت انیمیشن The Croods 2 از سر گرفته شده و تاریخ اکران جدید این انیمیشن را اعلام کردند.

آبان سال گذشته بود که کمپانی یونیورسال و دریم ورکس انیمیشن از توقف ساخت انیمیشن خانواده کرودها ۲ (The Croods 2) خبر دادند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به نظر می‌رسد که نظر این دو کمپانی تغییر پیدا کرده است. یونیورسال اعلام کرد که انیمیشن The Croods 2 در تاریخ ۱۸ سپتامبر ۲۰۲۰ (۲۸ شهریور ۱۳۹۹) اکران خواهد شد و ساخت این انیمیشن از سر گرفته شده است. علاوه بر این، انیمیشن Spooky Jack، انیمیشن جدید استودیو دریم‌ورکس نیز برای اکران در تاریخ ۱۷ سپتامبر ۲۰۲۱ (۲۶ شهریور ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است.

انیمیشن The Croods (کرودها) در سال ۲۰۱۳ اکران و موفق شد بیش از ۵۸۷ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. علاوه بر این، این انیمیشن موفق شد نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین انیمیشن نیز شود. انیمیشن The Croods داستان گروهی از انسان‌های غارنشین را روایت می‌کند که باید برای بقا با مشکلاتی که رو‌به‌رو می‌شوند مقابله کنند. این انیمیشن در تلاش است تا اهمیت خانواده را به مخاطبان جهانی خود یادآوری کند. نیکولاس کیج، اما استون، رایان رینولدز، کاترین کینر، کلارک دوک و کلوریس لیچمن، از جمله بازیگرانی هستند که به عنوان صداپیشه در انیمیشن The Croods 2 باز خواهند گشت.

لزلی من نیز به عنوان صداپیشه جدید به جمع صداپیشگان انیمیشن The Croods 2 اضافه شده است. او قرار است صداپیشگی یک شخصیت جدید را بر عهده داشته باشد. کار نوشتن فیلمنامه انیمیشن Spooky Jack بر عهده رابرت بن گارنت خواهد بود و جیسون بلوم و دیمون راس نیز به عنوان تهیه کننده در این انیمیشن حضور خواهند داشت و این انیمیشن قرار است نگاهی کامیک گونه به تخیلات کودکان در مورد کابوس‌های شبانه داشته باشد. انیمیشن Spooky Jack داستان سه خواهر و برادر را روایت می‌کند که به یک خانه جدید نقل مکان می‌کنند و شروع به جستجو در مورد موجوداتی که ما به آن‌ها گفته‌ایم وجود ندارند، می‌کنند. آن‌ها باید از روش‌های غیر معمولی برای کشف این موجودات خجالتی استفاده کنند.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده