نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۳ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۱

کریس ایوانز به جمع بازیگران فیلم Knives Out پیوست

طبق خبرهای منتشر شده، کریس ایوانز به فیلم Knives Out پیوسته است و در این اثر، هم‌بازی بازیگرانی چون دنیل کریگ خواهد بود. 

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کریس ایوانز به جمع بازیگران فیلم Knives Out (چاقوها بیرون) اضافه شده است. طبق گفته منابع نزدیک به کمپانی MRC که وظیفه تولید این فیلم را بر عهده خواهد داشت، کریس ایوانز، بازیگر نقش استیو راجرز ملقب به کاپیتان آمریکا در دنیای سینمایی مارول، به دنیل کریگ در فیلم Knives Out پیوسته است. کارگردانی این فیلم معمایی و جنایی، بر عهده رایان جانسون، کارگردان فیلم‌هایی چون فیلم Star Wars: The Last Jedi (جنگ ستارگان: آخرین جدای)، فیلم Brick (آجر) و فیلم Looper (لوپر)، خواهد بود. هنوز جزئیاتی از نقش ایوانز در این فیلم در دسترس نیست و ساخت فیلم Knives Out در جشنواره فیلم تورنتو که ماه گذشته برگزار شد، رسما تایید و در ادامه کمپانی MRC حقوق ساخت آن را به‌دست آورد.

علاوه بر کارگردانی، جانسون وظیفه نوشتن داستان و فیلمنامه فیلم Knives Out را نیز بر عهده دارد. داستان این فیلم در مورد یک قتل مرموز در دنیای معاصر است و کریگ قرار است نقش یک کارآگاه را بازی کند که وظیفه دارد تا معمای این قتل را حل کند. جانسون به‌همراه کریگ و رام برگمن به‌عنوان تهیه کننده نیز در این پروژه حضور دارند و فیلمبرداری و تولید فیلم Knives Out از ماه نوامبر امسال (آبان یا آذر) آغاز خواهد شد. در واقع پس از عقب افتادن زمان فیلمبرداری و تولید فیلم James Bond 25 (جیمز باند ۲۵)، کریگ این فرصت را پیدا کرد تا در پروژه دیگری حضور داشته باشد. جانسون هم که وظیفه ساخت سه‌گانه جدید فیلم Star Wars (جنگ ستارگان) را بر عهده دارد، پیش از اینکه برنامه کاری‌اش شلوغ شود، تصمیم دارد تا در پروژه متفاوت دیگری نیز حضور داشته باشد.

ایوانز شب گذشته با انتشار پیامی ضمن اعلام به پایان رسیدن فیلمبرداری صحنه‌های او در فیلم Avengers 4 (اونجرز ۴) که هنوز نام و عنوان رسمی ندارد، رسما از بازی در نقش کاپیتان آمریکا هم خداحافظی کرد. او از سال ۲۰۱۱ نقش کاپیتان آمریکا را در دنیای سینمایی مارول بر عهده داشته است و فیلم The Red Sea Diving Resort (میعادگاه غوطه ور دریای سرخ)، جدیدترین فیلم غیر مارولی ایوانز خواهد بود. علاوه بر این، ایوانز قرار است در فیلم‌هایی چون فیلم The Devil All the Time (همیشه شیطان)، فیلم Greenland (گرینلند) به کارگردانی نیل بلومکمپ و سریال Defending Jacob نیز به ایفای نقش بپردازد. 

انتظار می‌رود فیلم Knives Out سال آینده اکران شود.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده