نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۳ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۳

معرفی بازیگر و انتشار اولین تصویر شخصیت لوبو در فصل دوم سریال Krypton

شبکه سای فای بازیگر نقش لوبو در فصل دوم سریال Krypton را رسما معرفی و اولین تصویر این شخصیت در این سریال را منتشر کرد.

اوایل ماه خرداد بود که شبکه سای فای (Syfy) از تمدید سریال Krypton (کریپتون) برای فصل دوم خبر داد. پس از آن در جریان نمایشگاه کامیک کان سن دیگوی امسال، تایید شد که شخصیت لوبو قرار است شخصیت شرور و منفی اصلی فصل دوم سریال کریپتون که سریال پیش درآمد شخصیت و مجموعه سوپرمن است، باشد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر شخصیت لوبو در فصل دوم سریال Krypton تایید و معرفی شده است. امت جی. اسکنلن، بازیگر فیلم Guardians of the Galaxy (نگهبانان کهکشان)، قرار است نقش شخصیت لوبو را در فصل دوم سریال کریپتون بازی کند. طبق توصیف شخصیت لوبو در فصل دوم این سریال:

لوبو یک شکارچی جایزه بگیر بی‌رحم است که تمام گونه خود را کشته است و زمانی که مسائل مربوط به جنگ و مبارزه پیش می‌آید، هوش او تا سطح نابغه پیشرفت می‌کند و او به یک سلاح مرگبار برای دشمنان تبدیل می‌شود. قدرت فراانسانی و تقریبا جاودانگی شخصیت لوبو را تشکیل می‌دهد و او کار خود را تا به پایان رسیدنش ادامه می‌دهد. کلمه لوبو تنها چیزی است که برای او مقدس است و هرچند او هرگز توافقنامه‌ای را نقض نمی‌کند، اما او ممکن است برای لحظه‌ای آن را نادیده بگیرد.

علاوه بر این، اولین تصویر رسمی از حضور اسکنلن در نقش لوبو در فصل دوم سریال Krypton نیز منتشر شده است که شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Lobo in Krypton Season 2

فصل جدید سریال Krypton حدود چهار یا پنج ماه پس از اتفاقات قسمت پایانی فصل اول آن آغاز خواهد شد. در طول فصل دوم این سریال شاهد بازگشت برینیاک با بازی بلیک ریتسون و دومزدی نیز خواهیم بود. همچنین کامرون ولش شورانر جدید سریال Krypton در فصل دوم آن خواهد بود که پیش از این دیوید اس گویر مسئولیت این سمت را بر عهده داشت.

فصل دوم سریال Krypton قرار است در ۱۰ قسمت تولید و در تاریخ نامشخصی در سال ۲۰۱۹ منتشر شود.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده