نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۸

سریال Krypton برای فصل دوم تمدید شد

شبکه سای‌فای و دی سی انترتینمنت از تمدید سریال کریپتون (Krypton) برای فصل دوم خبر دادند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه سای فای (Syfy) از تمدید سریال Krypton برای فصل دوم خبر داده است. فصل دوم این سریال که با همکاری دی سی انترتینمنت در دست ساخت است، قرار است در ۱۰ قسمت تولید و در تاریخ نامشخصی در سال ۲۰۱۹ از این شبکه منتشر شود. مانند فصل اول، تمرکز فصل دوم سریال Krypton بار دیگر روی شخصیت سگ-ال (Seg-El)، پدر بزرگ سوپرمن خواهد بود و قرار است شاهد یک ماجراجویی جدید از این شخصیت در دنیای کریپتون باشیم. قسمت پایانی فصل اول سریال Krypton قرار است پنج شنبه این هفته از شبکه‌ سای‌فای به‌روی آنتن برود.

سریال Krypton پر بیننده‌ترین سریال ارجینال جدید شبکه سای‌فای از سال ۲۰۱۴ و پر بیننده‌ترین سریال دارای فیلمنامه این شبکه از زمان انتشار سریال Defiance (دفاینس) در سال ۲۰۱۵، بوده است. سریال Krypton داستان دو نسل پیش از نابودی کریپتون را روایت می‌کند که در آن خاندان ال از جامعه طرد شده‌اند. تمرکز این سریال روی سگ-ال، پدر جور-ال و پدربزرگ کل-ال (سوپرمن)، است. سگ-ال، یک نابغه فنی و مکانیکی است که سعی می‌‌کند تا دوباره نام خانوادگی ال را احیا کند تا بار دیگر از آن به نیکی یاد شود. او در پایین‌ترین طبقات اجتماعی سیاره کریپتون زندگی می‌کند و دارای یک عشق ممنوعه نیز است.

در فصل اول سریال Krypton شاهد حضور شخصیت شرور برنیاک و شخصیت آدام استرنج نیز هستیم. نام سگ-ال اشاره‌ای به نام جری سیگل، یکی از دو خالق شخصیت سوپرمن دارد. همچنین این سریال ارجاعاتی به کمیک کوتاه جهان کریپتون (The World of Krypton) که توسط جان برن نوشته شده و در سال ۱۹۸۰ منتشر شده است، خواهد داشت. کامرون کاف، بازیگر گمنام و جوان بریتانیایی، ایفاگر نقش سگ-ال در سریال Krypton است. علاوه بر کاف، جورجینا کمپبل، ایان مک‌الینی، الیوت کووان، ارون پیر، شان سیپس، راسموس هاردیکر، والیس دی و آن اگبوم، دیگر بازیگرانی هستند که در سریال Krypton حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده