نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۶ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۲

اکران انیمیشن How to Train Your Dragon: The Hidden World یک هفته جلو افتاد

کمپانی یونیورسال پیکچرز اعلام کرد که اکران انیمیشن How to Train Your Dragon: The Hidden World یک هفته جلو افتاده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ اکران انیمیشن How to Train Your Dragon: The Hidden World (چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم: دنیای پنهان) بار دیگر تغییر کرد. کمپانی یونیورسال پیکچرز و استودیوی انیمیشن‌سازی دریم‌ ورکس انیمیشنز اعلام کردند که این انیمیشن سینمایی که پیش از این قرار بود در تاریخ ۱ مارس ۲۰۱۹ (۱۰ اسفند ۱۳۹۷) اکران شود، اکنون قرار است یک هفته زودتر و در تاریخ ۲۲ فوریه ۲۰۱۹ (۳ اسفند ۱۳۹۷) به‌روی پرده‌های سینما برود. در این تاریخ، انیمیشن How to Train Your Dragon 3 (چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم ۳) باید با فیلم The Turning (چرخش) با بازی مک‌کنزی دیویس و فین ولفهارد که دیگر فیلم دریم‌ورکس و یونیورسال است و پیش بینی می‌شود تاریخ اکران آن تغییر کند، به‌همراه فیلم Rhythm Section از کمپانی پارامونت رقابت کند.

همچنین انیمیشن How to Train Your Dragon: The Hidden World قرار است دو هفته پس از اکران فیلم Dark Phoenix (دارک فینیکس) که جدیدترین قسمت از مجموعه فیلم X-Men (ایکس من) است و ۲ هفته پیش از اکران فیلم Captain Marvel (کاپیتان مارول)، به‌روی پرده‌های سینما برود. ماه خرداد امسال بود که اولین تریلر رسمی قسمت سوم انیمیشن How To Train Your Dragon (چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم) منتشر شد و ماه گذشته نیز اعلام شد که این انیمیشن به اتفاقات مجموعه خود پایان خواهد داد.

دن دبلوا که کارگردانی دو قسمت اول انیمیشن How To Train Your Dragon را بر عهده داشته است، برای کارگردانی قسمت سوم آن نیز باز گشته است. علاوه بر کارگردانی، دبلوا کار نوشتن فیلمنامه این انیمیشن را نیز بر عهده داشته است. جی باروشل، کیت بلانشت، جرارد باتلر، کریگ فرگوسن، آمریکای فررا ،جونا هیل، کریستوفر مینتس-پلس، تی جی میلر، کریستن ویگ، کیت هرینگتون و اف. موری آبراهام، از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در انیمیشن How to Train Your Dragon: The Hidden World حضور دارند و به صداپیشگی پرداخته‌اند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده