نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۵

انیمیشن How to Train Your Dragon 3 به اتفاقات این مجموعه پایان خواهد داد

طبق اطلاعات منتشر شده، انیمیشن How to Train Your Dragon: The Hidden World قرار است به اتفاقات مجموعه خود پایان دهد.

خرداد ماه امسال بود که کمپانی یونیورسال پیکچرز و استودیوی انیمیشن‌سازی دریم‌ ورکس انیمیشنز اولین تریلر رسمی انیمیشن How to Train Your Dragon: The Hidden World (چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم: دنیای پنهان) را منتشر کردند. مجموعه انیمیشن How To Train Your Dragon (چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم) براساس رمان کودکان به همین نام اثر کرسیدا کاول تولید و منتشر می‌شود و تاکنون دو قسمت از آن به‌همراه ۸ فصل یک سریال انیمیشنی برای شبکه نتفلیکس  تولید و منتشر شده است. حال انیمیشن How to Train Your Dragon 3 (چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم ۳) قرار است در اوایل سال ۲۰۱۹ به‌روی پرده‌های سینما برود.

دو قسمت اول مجموعه انیمیشن How to Train Your Dragon در مجموع بیش از یک میلیارد دلار در سراسر جهان فروش کرده‌اند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از قسمت سوم این انیمیشن مورد انتظار سال ۲۰۱۹ منتشر شده است. مجله انترتینمنت ویکلی در شماره جدید خود مصاحبه‌ای را با دن دبلوا، کارگردان و نویسنده فیلمنامه دو قسمت اول این انیمیشن که برای قسمت سوم نیز بازگشته، انجام داده است. او در این مصاحبه تایید کرد که انیمیشن How to Train Your Dragon: The Hidden World به اتفاقات مجموعه چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم پایان خواهد داد. دبلوا گفت:

مدت طولانی در مورد آن فکر کرده‌ایم و ما آنچه که فکر می‌کنیم این است که این قسمت یک راه تلخ و شیرین برای خداحافظی با این شخصیت‌ها است، اما مسیر صحیحی خواهد بود.

دبلوا در ادامه در مورد تریلر احساسی انیمیشن How to Train Your Dragon: The Hidden World توضیح داد. او در ادامه گفت:

شما همانطور که در طول تریلر شنیدید، درک می‌کنید که چرا هیکاپ گفت زمانی که من یک پسر بچه بودم، اژدهایان وجود داشتند و در پایان این قسمت شما به پاسخ این سوال خواهید رسید که چه چیزی برای آن‌ها اتفاق افتاده است.

علاوه بر این، مجله انترتینمنت ویکلی ۲ تصویر جدید از انیمیشن How to Train Your Dragon: The Hidden World را نیز منتشر کرده است که شما در ادامه می‌توانید این دو تصویر را مشاهده کنید:

How to Train Your Dragon: The Hidden World

How to Train Your Dragon: The Hidden World

انیمیشن How to Train Your Dragon: The Hidden World قرار است در تاریخ ۱ مارس ۲۰۱۹ (۱۰ اسفند ۱۳۹۷) به روی پرده‌‌های سینما برود.


منبع Toonado
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده