نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۳ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۹

تاریخ اکران فیلم Birds of Prey اعلام شد

کمپانی برادران وارنر تاریخ اکران فیلم Birds of Prey را با بازی مارگو رابی در نقش هارلی کوئین، رسما تایید و اعلام کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ اکران فیلم Birds of Prey (پرنده‌های شکاری) تایید و اعلام شده است. کمپانی برادران وارنر اعلام کرد که این فیلم بدون عنوان که قرار است یک قسمت فرعی برای هارلی کویین با بازی مارگو رابی نیز باشد و احتمالا در زمان اکران نام متفاوتی را نیز خواهد داشت، در تاریخ ۷ فوریه ۲۰۲۰ (۱۸ بهمن ۱۳۹۸) به‌روی پرده‌های سینما خواهد رفت. همچنین به نقل از وب‌سایت TheWrap، به نظر می‌رسد که در طول این هفته شاهد تایید دیگر بازیگران و اعضای گروه‌ پرنده‌های شکاری در فیلم Birds of Prey خواهیم بود. مدتی پیش فهرستی از بازیگران مدنظر کمپانی که برای بازی در نقش‌های مختلف این فیلم تست بازیگری داده بودند یا فیلمنامه آن را خوانده‌اند، نیز منتشر شده بود.

شخصیت هارلی کوئین با بازی مارگو رابی برای اولین‌بار در فیلم Suicide Squad (جوخه انتحار) محصول سال ۲۰۱۶ معرفی شد و قرار است شخصیت اصلی فیلم Birds of Prey باشد. علاوه بر بازی، رابی به‌عنوان تهیه کننده نیز در این فیلم حضور خواهد داشت. کاتی یان، کارگردان فیلم Dead Pigs، کارگردانی فیلم Birds of Prey را بر عهده دارد. قناری سیاه، هانترس، رنی مونتویا و کاساندرا کین شخصیت‌های اصلی این فیلم خواهند بود و همچنین شخصیت رومن سایونس ملقب به بلک ماسک، قرار است شخصیت شرور و منفی اصلی این فیلم باشد

رابی مدتی پیش در یک مصاحبه تایید کرده بود که فیلم Birds of Prey با درجه سنی بزرگسال (R) تولید و منتشر خواهد شد. فیلمبرداری و تولید این فیلم نیز از ژانویه ۲۰۱۹ (دی یا بهمن ۱۳۹۷) آغاز می‌شود. کریستینا هادسون، نویسنده فیلم Bumblebee (بامبل بی)، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Birds of Prey را بر عهده دارد. رابی قرار است در فیلم‌های مختلفی از دنیای دی سی (DC) برای بازی در نقش هارلی کوئین حضور داشته باشد که از جمله آن می‌توان به فیلم Suicide Squad 2 (جوخه انتحار ۲) و یک فیلم مشترک با شخصیت جوکر با بازی جرد لتو، اشاره کرد.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده