نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۲۵

اطلاعاتی از تست بازیگری فیلم Birds of Prey و گزینه‌های نقش قناری سیاه و هانترس فاش شد

به‌تازگی اطلاعاتی از تست بازیگری و گزینه‌های احتمالی بازی در نقش قناری سیاه و هانترس در فیلم Birds of Prey فاش و منتشر شده است.

فیلمبرداری و تولید فیلم Birds of Prey (پرنده‌های شکاری) قرار است زودتر از اوایل سال ۲۰۱۹ آغاز شود و مارگو رابی قرار است نقش هارلی کویین را در این فیلم بازی کند، اما هنوز حضور بازیگران دیگری در این فیلم تایید و اعلام نشده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعاتی از تست بازیگران و گزینه‌های احتمالی سه نقش مهم این فیلم از دنیای دی سی (DC) منتشر شده است. طبق خبری که وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرده، گوگو امبتا-را،‌ بازیگر فیلم The Cloverfield Paradox (کلاورفیلد پارادوکس) و بازیگر قسمت San Junipero در سریال Black Mirror (آینه سیاه)، به‌همراه جرنی اسمالت-بل، بازیگر سریال True Blood (خون حقیقی) و سریال Underground (آندرگراند)، برای بازی در نقش قناری سیاه (Black Canary) تست بازیگری داده‌اند.

fargo

همچنین این وب‌سایت اضافه کرد که جنل مونی، بازیگر فیلم Hidden Figures (اشخاص پنهان) نیز پیشنهاد بازی در فیلم Birds of Prey را رد کرده است، اما مشخص نیست که او قرار بود برای چه نقشی تست بازیگری بدهد. با این حال، بازیگران دیگری از جمله مری الیزابت وینستد با سابقه بازی در فصل سوم سریال Fargo (فارگو)، فیلم‌ Scott Pilgrim vs. the World (اسکات پیلگریم در برابر دنیا) و فیلم Ten Cloverfield Lane (شماره ۱۰ خیابان کلاورفیلد)، مارگارت کوالی با سابقه بازی در سریال The Leftovers (بازماندگان) و کریستین میلیوتی با سابقه بازی در قسمت USS Callister در سریال Black Mirror و سریال How I Met Your Mother (آشنایی با مادر)، نیز برای بازی در نقش هانترس (Huntress) در فیلم Birds of Prey تست بازیگری داده یا فیلمنامه اولیه را خوانده‌اند.

Justina Machado

علاوه بر این، جاستینا ماچادو، بازیگر فیلم The Purge: Anarchy (پاکسازی: هرج و مرج) و سریال One Day at a Time، به‌همراه روبرتا کالیندرز، بازیگر فیلم Birdman (بردمن)، نیز برای بازی در نقش رنی مونتویا (Renee Montoya)، کارآگاه GCPD در فیلم پرنده‌های شکاری تست بازیگری داده‌اند. کاتی یان، کارگردان فیلم Dead Pigs، کارگردانی فیلم Birds of Prey را بر عهده دارد. شخصیت رومن سایونس ملقب به بلک ماسک (Black Mask)، قرار است شخصیت شرور و منفی اصلی این فیلم باشد. هنوز تاریخی برای اکران فیلم Birds of Prey اعلام نشده است.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده