نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۱

مارول کنترل مجموعه X-Men را بر عهده خواهد گرفت

باب ایگر تایید کرد که پس از پایان ادغام دیزنی با فاکس، مارول کنترل مجموعه X-Men را رسما بر عهده خواهد گرفت.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مارول به‌زودی کنترل مجموعه X-Men (افراد ایکس) را بر عهده خواهد گرفت. باب ایگر، رئیس والت دیزنی در مصاحبه جدید خود تایید کرد که پس از ادغام دیزنی با فاکس، مجموعه X-Men به بخشی از دنیای سینمایی مارول تبدیل خواهد شد و کوین فایگی، رئیس مارول استودیو، مدیریت و رهبری این مجموعه را که سال‌ها در اختیار فاکس بوده است، بر عهده خواهد گرفت. در مصاحبه با هالیوود ریپورتر، زمانی که از ایگر در مورد اینکه چگونه مجموعه X-Men به مارول باز خواهد گشت و آیا کوین فایگی روی آن نظارت خواهد داشت، پرسیده شد، او در جواب گفت:

من فکر می‌کنم این روش فقط منطقی است. من می‌خواهم در اینجا از کاری که بچه‌های فاکس انجام داده‌اند، مراقبت کنم، اما فکر می‌کنم آن‌ها نیز به خوبی از این موضوع آگاه هستند. این موضوع زمانی برای مارول منطقی است که توسط یک نهاد نظارت شود. ۲ مارول نباید وجود داشته باشد.

Bob Iger and Kevin Feige

این موضوع لزوما به معنای تایید حضور و اضافه شدن مجموعه X-Men به دنیای سینمایی مارول نیست و احتمالا با توجه به سوالاتی‌ که در مورد نحوه اضافه شدن و زمان بندی آن وجود دارد، کمی طول خواهد کشید و به نظر نمی‌رسد که آن‌ها از مجموعه فعلی این مجموعه در دنیای سینمایی مارول استفاده کنند، اما طرح‌های احتمالی از جمله حذف جدول زمانی فعلی آن برای استفاده از مجموعه فعلی در دنیای سینمایی مارول نیز وجود دارد یا مارول می‌تواند در نهایت این مجموعه را کاملا بازسازی کنند که هر یک از این برنامه‌ها می‌تواند منطقی باشد. زمانی که از ایگر پرسیده شد که ممکن است ددپول به یک اونجر تبدیل شود، او در پاسخ گفت:

کوین ایده‌های زیادی را دارد، اما من کسی نیستم که به او بگویم که این شخصیت به یکی از آن‌ها تبدیل شود، اما چه کسی از آینده خبر دارد؟

دیزنی با ارائه پیشنهاد خرید ۷۱.۳ میلیارد دلاری توانست بخش فیلمسازی و تلویزیونی فاکس قرن بیستم را خریداری کند که توسط سهامداران فاکس قرن 21 نیز تصویب شده است و روند ادغام این دو غول سرگرمی به مراحل پایانی خود نزدیک می‌شود.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده