نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۵۹

پوسترهای جدیدی از فیلم The Nutcracker and the Four Realms منتشر شد

کمپانی والت دیزنی پوسترهای جدیدی از شخصیت‌های فیلم The Nutcracker and the Four Realms منتشر کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، پوسترهای جدیدی از شخصیت‌های فیلم The Nutcracker and the Four Realms (فندق‌شکن و چهار قلمرو) منتشر شده است. با نزدیک شدن به زمان اکران این فیلم لایو اکشن مورد انتظار امسال، کمپانی والت دیزنی به دنبال گسترش تبلیغات این فیلم است و مدتی پیش نیز آخرین تریلر رسمی فیلم The Nutcracker and the Four Realms را منتشر کرد. حال این کمپانی پوسترهای جدیدی از این فیلم را منتشر کرده که تمرکز آن روی شخصیت‌های اصلی فیلم از جمله مک‌ کنزی فوی، هلن میرن و مورگان فریمن است. شما در ادامه می‌توانید این پوسترها را مشاهده کنید:

The Nutcracker and the Four Realms

The Nutcracker and the Four Realms

The Nutcracker and the Four Realms

مک‌ کنزی فوی در نقش کلارا، کیرا نایتلی در نقش شوگر پلام فیری، هلن میرن در نقش مادر جینجر، مورگان فریمن در نقش دراسمیر، میستی کوپلند در نقش بالرینا، جیدن فووارا-نایت در نقش فیلیپ، اوگینو دربز در نقش هاوتورن، ریچارد ای گرانت در نقش شیور، میراندا هارت در نقش دو دراپ فیری، جک وایتهال در نقش هارلیکوئن، الی بمبر در نقش لوئیس و لیلی باک در نقش شاه موش، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Nutcracker and the Four Realms حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی این فیلم بر عهده لاسه هالستروم و وظیفه نوشتن فیلمنامه آن بر عهده اشلی پاول بوده است. 

این فیلم لایو اکشن اقتباسی از داستان فندق‌شکن و شاه موش‌ها (The Nutcracker and the Mouse King) به قلم ارنست هوفمان و باله فندق‌شکن (The Nutcracker) اثر آهنگساز روسی پیوتر ایلیچ چایکوفسکی درباره دختر جوانی است که از میان هدایای خانوادگی یک عروسک فندق‌شکن پیدا می‌کند و از طرف والدینش وظیفه مراقبت ویژه از آن را به عهده می‌گیرد. با این حال، فیلم The Nutcracker and the Four Realms از این داستان‌ها تنها الهام گرفته و داستان متفاوتی را روایت خواهد کرد.

فیلم The Nutcracker and the Four Realms برای اکران در تاریخ ۲ نوامبر امسال (۱۱ آبان) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده