نویسنده: فریده صالحی
// شنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۵۹

کیت بکینسیل دیگر در سری فیلم Underworld حضور نخواهد داشت

کیت بکینسیل بازیگر نقش شخصیت سلین، در سری فیلم جهان زیرین (Underworld) به‌تازگی اعلام کرد که در آینده قصد ندارد در قسمت‌های بعدی این مجموعه حضور داشته باشد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به نظر می‌رسد که کیت بکینسیل بعد از ایفای نقش در ۵ قسمت از سری فیلم Underworld (جهان زیرین)، قصد دارد برای همیشه این مجموعه را ترک کند. او به‌تازگی اعلام کرده که به اندازه‌ی کافی زمان خود را صرف ایفای نقش یک شخصیت شکارچی گرگینه به نام سلین صرف کرده است. در طی مصاحبه‌ای که گزارشگر سایت خبری ورایتی با این بازیگر جوان انجام داد، سوالاتی حول محور اینکه آیا او در نظر دارد که باری دیگر به این مجموعه بازگردد یا خیر، مطرح شد. با اینکه این سری فیلم کمک خیلی زیادی به حرفه‌ی بکینسیل کرده، اما او بی‌پرده اینگونه راجع به تصمیم خود صحبت کرد:

من دیگر به سری فیلم جهان زیرین باز نمی‌گردم. من به اندازه‌ی کافی درون این مجموعه ایفای نقش کرده‌ام.

پیش از این مصاحبه، کیت بکینسیل توضیح داد که معمولا چه چیزی او را به ایفای نقش در یک پروژه می‌کشاند. او به طور خلاصه اشاره کرد که کارگردان و همچنین فیلمنامه‌ی یک اثر است که او را به حضور در یک پروژه ترغیب می‌کند. با اینکه او اصلا به یک قسمت خاص از سری فیلم جهان زیرین اشاره نکرد اما اعلام کرد که حضور در بلاک باسترهای بسیار بزرگ، در هر برهه زمانی‌، کار سخت و دشواری است. او در طی مصاحبه‌ی خود بیشتر در رابطه با این موضوع صحبت کرد و اینگونه توضیح داد:

من در فیلم‌های مستقل زیادی حضور داشتم که در آنها روی یک تکه فرش می‌نشستم و واقعا آثار خوبی بودند. اما از طرف دیگر هم در فیلم‌های بسیار بزرگی حضور داشتم که بدترین اوقات زندگی من را رقم زدند و خیلی بد بودند. این موضوعات بستگی به موارد زیادی دارد. در دانشگاه، من زبان روسی و فرانسوی را آموختم. من هیچوقت سبک درام را آموزش ندیدم و مطالعه نکردم زیرا من درست از همان زمان آغاز دوران حرفه‌ای کارم همیشه احساس می‌کردم که شاگرد هستم و باید کارآموزی کنم. همین موضوع آزادی زیادی به من داد و باعث شد چیزهای زیادی را تجربه کنم. این کار به من آزادی عمل داد. من هیچوقت انتظار نداشتم که یکی از آن کارهای بسیار بزرگ را انجام دهم و یک بخش از مجموعه‌های بزرگ باشم. من از این موضوع می‌ترسیدم که خودم را روی پوسترهای فیلمی که روی هر اتوبوس چسبانده شده است، ببینم.

Underworld Movies

زمانی که به رزومه کاری و سابقه بازیگر کیت بکینسیل نگاه می‌کنیم، نام چند اثر بزرگ با بودجه‌های زیاد به چشم می‌خورد؛ پروژه‌هایی مانند فیلم Pearl Harbor (پرل هاربر)، فیلم Van Helsing (ون هلسینگ) و فیلم Total Recall (یادآوری کامل). با این حال، به نظر می‌رسد زمانی که او عبارت «بخشی از یک مجموعه‌ی بزرگ» را به زبان آورد، کاملا به حضورش در سری فیلم Underworld اشاره می‌کرد. این مجموعه فیلم از سال ۲۰۰۳ آغاز شد و تا سال ۲۰۱۷ ادامه داشت.

یکی دیگر از دلایلی که می‌تواند باعث عدم علاقه‌‌اش نسبت به حضور بیشتر در سری فیلم جهان زیرین باشد، ازدواجش با یکی از خالقان این مجموعه یعنی لن وایزمن است. این زوج، زمانی که در ساخت قسمت اول این مجموعه با یکدیگر کار می‌کردند، ازدواج کردند و در سال ۲۰۱۶ به این ازدواج خاتمه دادند. پاییز سال گذشته، لن وایزمن در طی مصاحبه‌ای عنوان کرد که در حال تولید و توسعه یک مجموعه تلویزیونی براساس همین سری فیلم است. او قرار بود نقش شورانر را در این تیم تولید داشته باشد. لن وایزمن در آن زمان، در طی صحبت‌هایش با گزارشگر سایت خبری ددلاین، اینگونه راجع به پروژه‌اش صحبت کرد:

این سریال تلویزیونی قرار است تفاوت بسیار بزرگی با سری فیلم داشته باشد و فاصله‌ی زیادی با آن دارد. من نمی‌خواهم بگویم که سبکی بزرگسالانه‌تر از فیلم دارد، بلکه می‌خواهم بگویم که قطعا نسبت به کتاب‌های کمیک، آن حس کمیکی بودن در لحن و تن و همچنین شخصیت‌ها، حس نمی‌شود.

چندی پیش عنوان شد که لن وایزمن قرار است تهیه کننده اجرایی و همچنین کارگردان قسمت آزمایشی یا پایلوت سریال Swamp Thing (سوامپ تینگ) را برعهده داشته باشد. همین موضوع باعث می شود که آینده و سرنوشت سریال Underworld نامشخص باشد. آخرین قسمتی که در این مجموعه اکران شد، فیلم Underworld: Blood Wars (جهان زیرین: جنگ‌های خونین) بود. این فیلم در میان نقدهایی که در سایت Rotten Tomatoes توانست تنها ۲۱ درصد نقد مثبت دریافت کند. فیلم جهان زیرین: جنگ‌های خونین در سطح بین المللی، تنها ۸۱ میلیون دلار کسب کرد.


منبع comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده