نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۸

نتفلیکس حق انتشار فیلم High Flying Bird را دریافت کرد

شبکه نتفلیکس موفق شد حقوق انتشار جهانی فیلم High Flying Bird، جدیدترین فیلم استیون سودربرگ را دریافت کند.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، ناشر جدیدترین فیلم جدید استیون سودربرگ تایید و معرفی شده است. طبق خبری که وب‌سایت ددلاین منتشر کرده، شبکه نت‌ فلیکس توانست پس از یک رقابت، حقوق انتشار جهانی فیلم High Flying Bird (پرنده بلند پرواز)، جدیدترین فیلم استیون سودربرگ، کارگردان فیلم‌هایی چون فیلم Traffic (قاچاق)، فیلم Ocean's Eleven (یازده یار اوشن)، فیلم Logan Lucky (لوگان لاکی) و فیلم Unsane (دیوانه) را دریافت کند. در این فیلم که یک فیلم درام ورزشی است، شاهد نقش آفرینی بازیگرانی چون اندره هلند، زازی بیتز، ملوین گرگ، سونیا سن، زکری کینتو، بیل دوک، جریل پرسکات، کیلب مک‌لافلین، کایل مک‌لاکلن و مایکله انگ، خواهیم بود.

فیلم High Flying Bird داستان یک مدیر ورزشی بسکتبال با بازی اندره هلند را روایت می‌کند که پس از ارائه پیشنهاد جذاب و بحث برانگیز، حق وکالت یک بسکتبالیست تازه‌کار با بازی ملوین گرگ را دریافت می‌کند. زازی بیتز نیز نقش دستیار هلند را در این پروژه بازی می‌کند. تارل الوین مکرینی، نویسنده برنده جایزه اسکار برای فیلم Moonlight (مونلایت) وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم High Flying Bird را بر عهده دارد. سودربرگ در مورد فروش حق انتشار این فیلم به نتفلیکس گفت:

ما چند گزینه بزرگ و قوی برای حق انتشار فیلم High Flying Bird داشتیم، اما این معامله مثل یک اسلم دانک است و این اتفاق یک راه عالی برای ارتباط من با نت فلیکس به عنوان یک کارگردان خواهد بود.

فیلم High Flying Bird قرار است در طول سال ۲۰۱۹ از شبکه نتفلیکس منتشر شود. Netflix طی سال‌های گذشته با کارگردان‌های بزرگی در حال همکاری بوده است. این شبکه استریم محبوب امسال سه فیلم 22July به کارگردانی پل گرینگرس، فیلم The Ballad of Buster Scruggs (چکامه باستر اسکراگز) به کارگردانی برادران کوئن و فیلم Roma (رما) به کارگردانی آلفونسو کوارون را در اختیار دارد که امید زیادی به موفقیت این سه فیلم در فصل جوایز انتظار می‌رود. همچنین سال آینده میلادی فیلم The Irishman (ایرلندی) به کارگردانی مارتین اسکورسیزی نیز منتشر خواهد شد.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده