نویسنده: فریده صالحی
// چهار شنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۴۵

بازیگر فیلم Friday the 13th به جمع بازیگران سریال Swamp Thing پیوست

به‌تازگی اعلام شده که درک میرس، بازیگر محبوب فیلم Friday the 13th به جمع بازیگران سریال Swamp Thing پیوسته و قرار است نقش خود موجود سوامپ تینگ را ایفا کند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به‌تازگی مسئولان سرویس استریم اختصاصی کمپانی دی سی یعنی DC Universe، درک میرس را به جمع بازیگران سریال Swamp Thing (سوامپ تینگ) آوردند. این بازیگر محبوب قرار است نقش شخصیت «ارث المنتال» را که همان خودِ موجود سوامپ تینگ است، ایفا کند. این خبر توسط سایت خبری Splash Report منتشر شده است؛ منبع خبری‌ای که چندی پیش اعلام کرد لن وایزمن به عنوان کارگردان قسمت آزمایشی یا پایلوت سریال سوامپ تینگ انتخاب شده است. 

درک میرس، بازیگر و بدلکار ۴۶ ساله‌ی دنیای سینمایی هالیوود، بیش از هر چیزی، به خاطر ایفای نقش شخصیت جیسون ورهیز در نسخه بازسازی فیلم Friday the 13th (جمعه سیزدهم) و نقش شخصیت هوس در فیلم Hatchet III (تیشه 3) معروف و محبوب شده است. علاوه بر این آثار سینمایی، میرس همچنین در سریال Agents of S.H.I.E.L.D (ماموران شیلد) و سریال The Flash (فلش) هم حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته است. لازم به ذکر است که درک میرس قرار است نقش خودِ شخصیت سوامپ تینگ را بازی کند و او برای ایفای نقش شخصیت الک هالند انتخاب نشده است. بازیگر نقش الک هالند هنوز مشخص نیست و باید صبر کنیم و ببینیم که چه کسی برای این نقش انتخاب می‌شود. 

Swamp Thing

چندی پیش اعلام شد کریستال رید، بازیگر سریال Gotham (گاتهام) و سریال Teen Wolf (تین ولف) به جمع بازیگران سریال سوامپ تینگ پیوسته و قرار است نقش ابیگیل آرکین را در این مجموعه ایفا کند. مدت زیادی طول نکشید که در طی خبری اعلام شد که ماریا استن، بازیگر سریال Channel Zero (کانال صفر) و همچنین فیلم Straight Outta Compton (مستقیم از کامپتن) هم به این مجموعه پیوست. او قرار است نقش شخصیت لیز ترماین را ایفا کند؛ دوست دوران کودکی شخصیت ابی آرکین. مدتی پیش هم نویسنده‌ی این مجموعه یعنی گری دابرمن در طی مصاحبه‌ای عنوان کرد که سریال سوامپ تینگ قرار است یک سبک و درجه سنی کاملا بزرگسالانه داشته باشد. او عنوان کرد که سازندگان به خاطر آزادی‌ای که از طرف دنیای دی سی دریافت کردند، تا جایی که می‌توانند قصد دارند از خشونت استفاده کنند. 

این سریال توسط لن وایزمن یکی از خالقان سریال Sleepy Hollow تهیه کنندگی اجرایی می‌شود. وایزمن علاوه بر تهیه کنندگی، کارگردانی قسمت آزمایشی یا پایلوت را بر عهده دارد. نویسنده فیلم آن یعنی گری دابرمن و نویسنده سریال Battlestar Galactica (بتل‌استار گالکتیکا) و سریال Daredevil (دردویل) از شبکه نتفلیکس یعنی مارک ورهایدن به عنوان نویسندگان فیلمنامه‌ی قسمت آزمایشی سریال سوامپ تینگ در این تیم حضور دارند. این دو هنرمند قرار است علاوه بر نویسندگی فیلمنامه، در کنار جیمز وان، کارگردان فیلم Aquaman (آکوامن) و مایکل کلیر، تهیه کننده اجرایی این مجموعه باشند. سریال سوامپ تینگ که یکی از جدیدترین لایو اکشن‌های دنیای دی سی به حساب می‌آید، براساس داستانی کلاسیک و ضد قهرمانی است که در ابتدا توسط لین وین و برنی رایتسان خلق شده بود. 


منبع comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده