نویسنده: فریده صالحی
// یکشنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۲۷

بازیگر فیلم Straight Outta Compton به تیم بازیگری سریال Swamp Thing اضافه شد

اخیرا کریستال رید، بازیگر سریال Gotham به بازیگران سریال Swamp Thing پیوست. حال اعلام شده که ماریا استن، از فیلم Straight Outta Compton به این تیم پیوسته است.

مدت زیادی نیست که اعلام شد کریستال رید، بازیگر سریال Gotham (گاتهام) و سریال Teen Wolf (تین ولف) قرارداد جدیدی امضا کرده و براساس این قرارداد قرار است نقش شخصیت اصلی داستان سریال Swamp Thing (سوامپ تینگ) یعنی ابیگیل آرکین را در جدیدترین مجموعه‌ی سرویس استریم اختصاصی کمپانی دی سی یعنی DC Universe ایفا کند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سایت خبری ددلاین در یکی از گزارش‌های جدید خود عنوان کرده که بازیگر جدیدی به تیم بازیگری سریال سوامپ تینگ اضافه شده و او قرار است نقش یکی دیگر از شخصیت‌های مهم را ایفا کند.

ماریا استن، بازیگر سریال Channel Zero (کانال صفر) و همچنین فیلم Straight Outta Compton (مستقیم از کامپتن)، هنرمند جدیدی است که به تیم بازیگری این مجموعه اضافه شده است. این بازیگر قرار است نقش شخصیت لیز ترماین را ایفا کند؛ فردی که یک روزنامه‌نگار و یک میزبان برنامه تلویزیونی معروف به حساب می‌آید. در کتاب‌های کمیک او یک برنامه‌ی تلویزیونی مختص به خبر دارد و درباره‌ی مرگ الک و همچنین لیندا هالند تحقیق و بررسی انجام می‌دهد.

اعضای تیم تولید تصمیم گرفتند که برای اهداف این سریال، تغییراتی در شخصیت لیز انجام دهند. او در این خط داستانی تبدیل به «دوست دوران کودکی شخصیت ابی آرکین» شده است. او تمام وقت خود را به دو بخش تقسیم کرده که بخشی از آن را برای گزارش در روزنامه‌ی محلی است و بخش دیگر آن را در رستوران قدیمی و بین راهیِ پدر پیرش مشغول به کار می‌شود.

نویسنده فیلم It (آن) یعنی گری دابرمن و نویسنده سریال Battlestar Galactica (بتل‌استار گالکتیکا) و سریال Daredevil (دردویل) از شبکه نتفلیکس یعنی مارک ورهایدن به عنوان نویسندگان فیلمنامه‌ی قسمت آزمایشی سریال سوامپ تینگ در این تیم حضور دارند. این دو هنرمند قرار است علاوه بر نویسندگی فیلمنامه، در کنار جیمز وان، کارگردان فیلم Aquaman (آکوامن) و مایکل کلیر، تهیه کننده اجرایی این مجموعه باشند. سریال سوامپ تینگ قرار است به عنوان یک مجموعه تلویزیونی با قسمت‌های یک ساعته تولید شود. براساس خبری که مدتی پیش منتشر شد، لن وایزمن، کارگردانی قسمت آزمایشی یا پایلوت را بر عهده دارد.


منبع comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده