نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۶

تاریخ انتشار فصل سوم سریال Daredevil ظاهرا فاش شده است

به نظر می‌رسد که تاریخ انتشار فصل سوم سریال Daredevil فاش شده که طبق این تاریخ، فصل سوم این سریال زودتر از انتظار منتشر خواهد شد.

به‌تازگی اولین تیزر تریلر فصل سوم سریال Daredevil (دردویل) منتشر شده است که در این ویدیوی کوتاه که در پایان فصل دوم سریال Iron Fist (آیرون فیست) نمایش داده شد، شاهد اعتراف جدید مت مورداک در کلیسای هلزکیچن بودیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به نظر می‌رسد که تاریخ پخش فصل سوم این سریال فاش شده است. به‌تازگی صفحه توییتر نت فلیکس تایلند توییتی را منتشر کرده که ظاهرا تصادفا تاریخ انتشار فصل سوم سریال Daredevil را فاش کرده است. این توییت خیلی سریع پاک شد، اما یکی از کاربران ردیت تصویر آن را گرفته و منتشر کرده است. طبق ترجمه نوشته تصویر، فصل سوم سریال Daredevil در تاریخ ۱۹ اکتبر امسال (۲۷ مهر) منتشر خواهد شد. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Daredevil

با اینکه پیش از این تایید شده بود فصل سوم سریال Daredevil در طول سال ۲۰۱۸ منتشر خواهد شد، اما این تاریخ بسیار زودتر از انتظاری که داشتیم است و پیش از این تصور می‌شود که در ماه نوامبر یا دسامبر شاهد انتشار آن باشیم. با این حال، این تاریخ ممکن است درست نباشد و نتفلیکس تایلند به اشتباه این تاریخ را نوشته باشد، اما انتظار می‌رود که در نمایشگاه کامیک کان نیویورک امسال نتفلیکس با انتشار اولین تریلر رسمی فصل سوم سریال Daredevil، تاریخ انتشار آن را نیز اعلام کند. هرچند با توجه به این اتفاق ممکن است شاهد واکنش‌ زودتر نتفلیکس نسبت به زمان انتشار فصل سوم سریال دردویل باشیم.

چارلی کاکس در نقش دردویل، وینسنت دن آفریو در نقش ویلسون فیسک، دبورا آن ول در نقش کارن پیج، الدن هنسون در نقش فاگی نلسون، جوآن ولی در نقش خواهر مگی (مگی مورداک)، ایمی راتبرگ در نقش مارسی استال، جفری کانتور در نقش میچل الیسون، جی علی در نقش راهول ندیم و ویلسون بتل، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل سوم سریال Daredevil حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده