نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۱

فیلمبرداری اسپین آف فیلم Fast and Furious آغاز شد

کمپانی یونیورسال پیکچرز از آغاز فیلمبرداری و تولید اسپین آف فیلم Fast and Furious (سریع و خشن) خبر داد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلمبرداری و تولید فیلم Hobbs and Shaw (هابز و شاو) که اسپین آف فیلم Fast and Furious است، رسما آغاز شده است. کمپانی یونیورسال پیکچرز با انتشار تصویری در صفحه رسمی خود در توییتر از آغاز رسمی فیلمبرداری و تولید این فیلم مورد انتظار تابستان سال آینده خبر داده است. در فیلم Hobbs and Shaw قرار است شاهد بازگشت و نقش آفرینی دوباره دواین جانسون، بازیگر نقش لوک هابز و جیسون استاتهام، بازیگر نقش دکارد شاو باشیم. در اولین تصویر منتشر شده از پشت صحنه اولین روز فیلمبرداری این فیلم که در شهر لندن است، شاهد صحبت جیسون استاتهام با دیوید لیچ که بیشتر برای کارگردانی فیلم Deadpool 2 (ددپول ۲) و فیلم Atomic Blonde (بلوند اتمی) شناخته می‌شود هستیم که کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Hobbs and Shaw

علاوه بر جانسون و استاتهام، ونسا کربی در نقش مامور MI-5 و خواهر برادران شاو به‌همراه ادریس البا برای بازی در نقش شرور و منفی فیلم، دیگر بازیگرانی هستند که حضور آن‌ها در فیلم Hobbs and Shaw تایید و اعلام شده است و انتظار می‌رود حضور بازیگران بیشتری در این فیلم تایید و اعلام شود. همچنین کریس مورگان که از زمان انتشار فیلم The Fast and the Furious: Tokyo Drift (سریع و خشن: توکیو دریفت) در سال ۲۰۰۶، کار نوشتن فیلمنامه‌ فیلم‌های مجموعه سریع و خشمگین را بر عهده داشته است، وظیفه نوشتن فیلمنامه اسپین‌آف فیلم Fast and Furious را بر عهده داشته است.

فیلم The Fate of the Furious (سرنوشت خشمگین) هشتمین و آخرین فیلم مجموعه سریع و خشن است که در بهار سال گذشته اکران و موفق شد ۱.۲۳۸ میلیارد دلار در سراسر جهان که شامل ۲۲۵.۷ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۱.۰۱۳ میلیارد دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود، فروش کند. در این فیلم شاهد همکاری دو شخصیت هابز و شاو بودیم که همین موضوع باعث محبوبیت این زوج شد. لوک ایوانز، بازیگر نقش اوون شاو (برادر دکار شاو) نیز ممکن است در فیلم Hobbs and Shaw حضور داشته باشد.

فیلم Hobbs and Shaw قرار است در تاریخ ۲ آگوست ۲۰۱۹ (۱۱ مرداد ۱۳۹۸) اکران شود.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده