نویسنده: مهرداد داودی
// سه شنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۱۵

تدوین فیلم سینمایی جاندار به پایان رسید

تدوین فیلم سینمایی «جاندار» به کارگردانی مشترک حسین امیری دوماری و پدرام امیری و با بازی حامد بهداد به پایان رسید.

فیلم سینمایی «جاندار» اولین فیلم مشترک حسین امیری دوماری و پدرام امیری است. نویسندگی این فیلم به صورت مشترک بر عهده حسین امیری دوماری، پدرام پورامیری و محمد داوودی بوده است. طبق جدیدترین اخبار سینمای ایران، تدوین فیلم جاندار به تازگی به پایان رسیده است. تدوین این فیلم بر عهده بهرام دهقانی بوده است. دیگر مراحل فنی این فیلم همچنان در حال انجام است. سازندگان این فیلم برای تهیه موسیقی فیلم، با امیر توسلی که سابقه ساخت موسیقی برای فیلم‌ها و سریال‌های مختلف را دارد، در حال مذاکره هستند. فیلم «جاندار» موضوعی اجتماعی دارد. فیلمبرداری این فیلم در روزهای پایانی ماه مرداد در تهران به پایان رسید. احتمال بالایی وجود دارد که این فیلم برای اولین بار در سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر به نمایش دربیاید. در خلاصه داستان فیلم «جاندار» چنین آمده است:

به‌خدا اگه یه بار دیگه بگین شام چی شد، غذا چیه، همین وسط خودم رو دار میزنم که غذاخوردن یادتون بره. بابا از گشنگی نمردین که!؟

فیلم جاندار

در فیلم سینمایی «جاندار» به کارگردانی مشترک حسین امیری دوماری و پدارم امیری بازیگرانی مانند فاطمه معتمدآریا، حامد بهداد، باران کوثری، جواد عزتی، مسعود کرامتی، علی شادمان، گیتی قاسمی، محمدعلی محمدی و امیراحمد قزوینی حضور دارند. حسین امیری دوماری تاکنون در فیلم‌های «روزی که زن شدم»، «سفر قندهار»، «تخته سیاه»، «دارا و ندار» و «سکوت» به عنوان دستیار کارگردان حضور داشته است. فاطمه معتمد آریا، بازیگر فیلم «جاندار» پیش از این در فیلم‌هایی مانند «آبا جان»، «خواب لیلا»، «بهمن»، «دختر شیرینی فروش» و سریال‌های «زیر تیغ»، «آشپزباشی» و «گل پامچال» بازی کرده است. حامد بهداد که دیگر بازیگر فیلم «جاندار» محسوب می‌شود در فیلم‌هایی مانند «مارموز»، «سد معبر»، «هفت ماهگی»، «آرایش غلیظ»، «نارنجی پوش» و «انتهای خیابان هشتم» حضور داشته است.

باران کوثری، بازیگر فیلم «جاندار»، کار خود را در سینما با فیلم «بهترین بابای دنیا» ساخته داریوش فرهنگ آغاز کرد. او پس از آن در فیلم‌های موردتوجه‌ای مانند «اسب حیوان نجیبی است»، «لانتوری»، «عصبانی نیستم!»، «عرق سرد» و «هیچ» جلوی دوربین رفت. جواد عزتی، دیگر بازیگر فیلم «جاندار» که هم در فیلم‌های طنز و هم در فیلم های درام حضور موفقی داشته است، سابقه بازی در فیلم‌هایی مثل «طلا و مس»، «آفریقا»، «همه چی آرومه» و «ماجرای نیمروز» را دارد. این بازیگر هم‌اکنون دو فیلم «هزارپا» و «تنگه ابوقریب» را روی پرده دارد. این بازیگر همچنین قرار است در فیلم «ماجرای نیمروز: رد خون» بازی کند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده