نویسنده: فریده صالحی
// دوشنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۲

آنتونی بوردین در مراسم امی، ۶ جایزه بعد از مرگ برنده شد

آنتونی بوردین، شخصیت تلویزیونی معروف که چندی پیش به علت خودشکی جان خود را از دست داد، در مراسم امی سال ۲۰۱۸ موفق به دریافت ۶ جایزه در بخش جوایز پس از مرگ شد.

آنتونی بوردین مدتی پیش، در ماه ژوئن به علت خودشکی جان خود را از دست داد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بعد از گذشت تقریبا سه ماه، این هنرمند توانست به خاطر برنامه‌ی تلویزیونی‌  Anthony Bourdain: Parts Unknown در شبکه‌ CNN و همچنین اسپین آف‌های دیجیتالی آن، موفق به دریافت ۶ جایزه در بخش هنرهای خلاقانه‌ی مراسم امی 2018 شود.

این برنامه تلویزیونی در بخش‌های مختلف بهترین سریال یا برنامه ویژه اطلاعاتی، بهترین نویسندگی برنامه غیر داستانی، بهترین تدوین تصویر برای یک برنامه غیر داستانی، بهترین تدوین و ویرایش برنامه غیر داستانی و همچنین بهترین ترکیب صدا یک برنامه غیر داستانی کسب کرده است. خودِ آنتونی بوردین به شخصه، برای دو بخش از این مراسم موفق به دریافت جایزه امی شد؛ یکی از آنها برای بهترین نویسندگی و یکی هم برای بهترین سریال یا برنامه ویژه اطلاعاتی.

این چهره تلویزیونی که چندی پیش فوت کرد، همچنین یک جایزه دیگر هم در بهترین برنامه کوتاه غیر داستانی یا واقعی برای مجموعه‌ی Anthony Bourdain: Explore Parts Unknown خود دریافت کرد. این جوایزی که آنتونی بوردین در بخش جوایز پس از مرگ دریافت کرده، به چهار جایزه‌ای که او در طی چند سال اخیر به‌دست آورد، اضافه شده است. پیش از امسال، آنتونی بوردین در سال ۲۰۱۶ توانست جایزه بهترین سریال یا برنامه ویژه اطلاعاتی را هم از آن خود کند.

همکاران دیگر بوردین که از سازندگان برنامه Anthony Bourdain: Parts Unknown به حساب می‌آیند، در سخنرانی‌های خود مدام از افتخارات و خوبی‌های همکار خود صحبت می‌کردند. از طرف دیگر، تهیه کننده برنامه Anthony Bourdain: Explore Parts Unknown یعنی نیتن تورنبرگ هم در پشت صحنه اعلام کرد که حمایت عمومی، کلید اصلی و عامل مهمی بود که افراد نزدیک به آنتونی بتوانند از درون سختی‌های روزهای بعد از خودکشی این آشپز بسیار معروف، عبور کنند. نیتن تورنبرگ در میان صحبت‌های خود به این موضوع اشاره کرد:

تنها چیزی که درباره‌ی این فقدان وجود دارد، این است که ما تنها نیستیم و این فقدان فقط برای ما احساس نمی‌شود؛ درست مانند هر کسی که این فرد را می‌شناخت. همه با این فرد یک عکس سلفی گرفته‌ایم. اما مهم‌تر از همه، من فکر می‌کنم همه احساس می‌کنند که سال‌های زیادی او را می‌شناختند و با او حرف زده‌اند. همین موضوع کمک بسیار زیادی می‌کند، باعث می‌شود ما احساس کنیم که در این فقدان تنها نیستیم.

زمانی که تهیه کننده این مجموعه یعنی لیدیا تناگلیدا، جایزه‌ی بهترین نویسندگی برنامه غیر داستانی را از طرف او پذیرفت، در صحبت‌های خود به این موضوع اشاره کرد:

تونی برای دریافت این جایزه‌ی امی، بارها و بارها نامزد شده بود اما این جایزه همیشه از او دوری می‌کرد. حالا که امسال موفق به دریافت آن شد، من باید با تلخی و ناراحتی بسیار بزرگی این جایزه را از طرف او دریافت کنم. آنتونی بوردین در سال‌های گذشته، در این بخش ۸ بار نامزد دریافت جایزه بهترین شده بود.

آنتونی بوردین، ستاره‌ی محبوب برنامه Anthony Bourdain: Parts Unknown در روز ۸ ژوئن سال جاری میلادی (۱۸ خرداد ۱۳۹۷)، در حالی که در کشور فرانسه بود و بر روی قسمت جدید مجموعه‌ی خود در شبکه CNN کار می‌کرد، خودکشی کرد.


منبع variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده