نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۶

رابین رایت و کانی نیلسن در فیلم Wonder Woman 1984 باز خواهند گشت

طبق خبرهای منتشر شده، در فیلم Wonder Woman 1984 شاهد نقش آفرینی دوباره رابین رایت و کانی نیلسن خواهیم بود.

ادامه این خبر ممکن است پایان و بخش‌هایی از داستان و اتفاقات فیلم Wonder Woman را برای شما فاش کند

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازگشت دو بازیگر دیگر در فیلم Wonder Woman 1984 (زن شگفت‌‌انگیز ۱۹۸۴) تایید و اعلام شده است. به نقل از NET-A-PORTER، کانی نیلسن، بازیگر نقش ملکه هیپولیتا و رابین رایت، بازیگر نقش ژنرال آنتیوپ قرار است بار دیگر در دنباله فیلم Wonder Woman (زن شگفت‌‌انگیز) نقش آفرینی کنند. در حال حاضر نیلسن و رایت برای فیلمبرداری یک صحنه فلش بک به گذشته در این فیلم در اسپانیا حضور دارند. شخصیت آنتیوپ در فیلم Wonder Woman کشته شد و قرار نیست شاهد زنده شدن دوباره این شخصیت در دنباله این فیلم باشیم. این در حالی است که استیو ترور با بازی کریس پاین نیز در قسمت اول این فیلم کشته شد، اما قرار است شاهد بازگشت و حضور پر رنگ این شخصیت در فیلم Wonder Woman 1984 نیز باشیم.

robin wright

رایت و نیلسن حضور کوتاهی را نیز در فیلم Justice League (لیگ عدالت) داشته بودند که نقش رایت در نسخه اکران فیلم در نهایت حذف شد. علاوه بر رایت و نیلسن، گل گدوت در نقش پرنسس دایانا (زن شگفت‌انگیز)، کریس پاین در نقش استیو ترور، کریستن ویگ در نقش چیتا، پدرو پاسکال در یک نقش نامشخص و مهم، راوی پتل، گابریلا وایلد، ساندریا شرما و ناتاشا روتول، دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم Wonder Woman 1984 حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. مانند قسمت اول، کارگردانی این فیلم بر عهده پتی جنکینز خواهد بود و این فیلم در حال حاضر مراحل فیلمبرداری و تولید خود را سپری می‌کند.

فیلم Wonder Woman 1984 قرار است در تاریخ ۱ نوامبر ۲۰۱۹ (۱۰ آبان ۱۳۹۸) به روی پرده‌های سینما برود. همچنین هانس زیمر وظیفه نوشتن و ضبط موسیقی متن دنباله فیلم Wonder Woman را بر عهده خواهد داشت.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده