نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۱

پوستر و اطلاعات جدیدی از فیلم The Ballad of Buster Scruggs منتشر شد

به‌تازگی اولین پوستر و اطلاعات از فیلم The Ballad of Buster Scruggs که جدیدترین فیلم برادران کوئن است، منتشر شد.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه نت‌ فلیکس اولین پوستر و اطلاعات رسمی فیلم The Ballad of Buster Scruggs (چکامه باستر اسکراگز) را منتشر کرده است. طبق اطلاعاتی که وب‌سایت ThePlaylist منتشر کرده، این فیلم که جدیدترین فیلم برادران کوئن است، در ابتدا قرار بود یک سریال آنتولوژی ۶ قسمتی باشد که اکنون به یک فیلم سینمایی دو ساعته تبدیل شده و حال به‌تازگی در جشنواره فیلم ونیز نمایش داده شده است. در این فیلم وسترن شاهد روایت ۶ داستان مختلف خواهیم بود که در پوستر جدید فیلم نیز شاهد اشاره به این موضوع هستیم. با این حال، به نظر می‌رسد که تمرکز داستان فیلم روی شخصیت تیم بلیک نلسون باشد که نام فیلم نیز برگرفته از شخصیت او است. شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

The Ballad of Buster Scruggs Poster

بخش اول فیلم، The Ballad of Buster Scruggs نام دارد. در این بخش تیم بلیک نلسون در نقش باستر اسکراگز و ویلی واتسون در نقش کید، حضور دارند که تیم بلیک نلسون نقش یک تیرانداز و آهنگساز را بر عهده دارد. بخش دوم فیلم، Near Algodones نام دارد که در آن شاهد نقش آفرینی جیمز فرانکو در نقش کابوی هستیم که به علت اینکه در برنامه‌ریزی و هدف گیری بسیار خوب است، به دزد بانک تبدیل می‌شود. Meal Ticket سومین بخش فیلم است که لیام نیسون در نقش مدیر نمایش و هری ملینگ در نقش هنرمند در آن حضور دارند. در Meal Ticket شاهد یک طنز تلخ محبوب از لیام نیسون هستیم که این بخش یک داستان گوتیک را از دو هنرمند خسته که همیشه در حال سفر هستند، روایت می‌کند.

All Gold Canyon چهارمین بخش فیلم The Ballad of Buster Scruggs است که در آن تام ویتس نقش یک معدن یاب را بر عهده دارد. شخصیت ویتس یک معدن پر از طنز را کشف می‌کند. پنجمین بخش فیلم، The Gal Who Got Rattled نام دارد. بیلی هک در نقش بیل نک، زویی کازان در نقش آلیس لانگاباو و گراینگر هاینس در نقش آقای آرتور، از جمله بازیگران این بخش هستند. شخصیت زویی کازان یک وعده غیر منتظره عشق به‌همراه تمسخرهای بسیار بی‌رحمانه از زندگی در روی واگن یک دریافت می‌کند. The Mortal Remains نام ششمین و آخرین بخش فیلم است که در این بخش برندن گلیسون در نقش ایرلندی، تاین دالی در نقش لیدی، جونجو اونیل در نقش مرد انگلیسی، سال روبینک در نقش مرد فرانسوی و چلسی راس در نقش تله گذار، به ایفای نقش پرداخته‌اند. در حالی که اشباح در حال خنده پیروزی برای شخصیت تاین دالی هستند، او قضاوت در مورد خدمه پلید و سرنشینان غریبه آخرین کالسکه‌ای که سوار بر آن است، را آغاز کرده است.

فیلم The Ballad of Buster Scruggs قرار است در تاریخ ۱۶ نوامبر امسال (۲۵ آبان) در سینما و از طریق شبکه نتفلیکس منتشر شود. جوئل و اتان کوئن وظیفه نوشتن فیلمنامه و کارگردانی این فیلم را بر عهده داشته‌اند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده