نویسنده: مهرداد داودی
// سه شنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۴۵

فیلم سینمایی چهار انگشت آماده نمایش شد

فیلم سینمایی «چهار انگشت»، ساخته حامد محمدی با بازی جواد عزتی و امیر جعفری پس از طی مراحل فنی‌ آماده نمایش شد.

فیلم چهار انگشت، جدیدترین فیلم کارگردان «اکسیدان» یعنی حامد محمدی است. این فیلم که در کشور کامبوج جلوی دوربین رفته است، به تازگی به پایان مراحل فنی رسیده است. طبق جدیدترین اخبار سینمای ایران، فیلم سینمایی «چهار انگشت» پس از پایان مراحل فنی حالا آماده نمایش است. این فیلم پس از دریافت پروانه نمایش در صف اکران قرار خواهد گرفت. تهیه این فیلم بر عهده حمید پنداشته و تدوین آن بر عهده حسن ایوبی بوده است. امیر توسلی نیز ساخت موسیقی و علیرضا علویان صداگذاری و میکس فیلم را انجام داده است.

جواد عزتی و امیر جعفری بازیگران اصلی فیلم «چهار انگشت» هستند. این فیلم درباره قصه دو دوست است که برای اتمام یک کار ناتمام به کامبوج سفر می‌کنند و در این سفر درگیر مشکلاتی می‌شوند. فیلم «چهار انگشت» اولین محصول مشترک ایران و کامبوج است. «پاز استودیو» از کمپانی «کانتانا» در ساخت این فیلم نقش داشته‌اند. صحنه‌هایی از جدیدترین ساخته حامد محمدی در تایلند و ایران نیز جلوی دوربین رفته‌اند. علاوه‌بر کارگردانی، نویسندگی فیلم همچنین بر عهده حامد محمدی بوده است.

اکسیدان

حامد محمدی پش از این فیلم‌های «فرشته‌ها با هم می‌آیند» و «اکسیدان» را کارگردانی و نویسندگی کرده است. او همچنین قرار است فیلم «اکسیدان۲: ترنسفر» را جلوی دوربین ببرد. او به عنوان نویسنده در فیلم‌های «حوض نقاشی» و «طلا و مس» حضور داشته است. امیر جعفری و جواد عزتی پیش از این در فیلم «اکسیدان» با هم همکاری کرده‌اند. جواد عزتی همکنون فیلم‌های «هزارپا» و «تنگه ابوقریب» را جلوی دوربین برده است. امیر جعفری نیز به تازگی در سریال شبکه نمایش خانگی «ممنوعه» بازی کرده است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده