نویسنده: مهرداد داودی
// یکشنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۰۱

فیلم کوتاه پاگرد با بازی سارا بهرامی در جشنواره ونیز حضور خواهد داشت

فیلم کوتاه «پاگرد» به کارگردانی و نویسندگی محسن بنی هاشمی با بازی سارا بهرامی در هفتاد و پنجمین جشنواره بین المللی «ونیز» پذیرفته شد.

فیلم کوتاه «پاگرد» به کارگردانی و نویسندگی محسن بنی هاشمی ساخته شده است. این فیلم که سارا بهرامی را در تیم بازیگری خودش دارد، طبق جدیدترین اخبار سینمای ایران، برای حضور در جشنواره بین المللی «ونیز» پذیرفته شد. این فیلم در بخش «افق‌های نو» این جشنواره در بیش از دو سانس به نمایش در خواهد آمد. بخش «افق‌های نو» این جشنواره توجه خاصی به فیلم‌های اول و استعدادهای جوان دارد. نوزده نماینده از کشورهای مختلف در این بخش حضور خواهند داشت. جشنواره «ونیز» در کنار جشنواره‌های «کن» و «برلین» از معتبرترین جشنواره‌های سینمایی جهان است. این جشنواره از ۲۰ آگوست تا ۸ ستامبر (هفتم تا شانزدهم شهریور) برگزار خواهد شد.

در فیلم کوتاه «پاگرد» ساخته محسن بنی هاشمی بازیگرانی مانند سارا بهرامی، توماج دانش بهزادی، فائزه یوسفی، کاملیا غزلی، غلام نیازی، بهراد زارعی نژاد، صدف عمویی و مصطفی زیرک حضور دارند. سارا بهرامی که هم اکنون فیلم «هزارپا» را به‌ عنوان پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینمای ایران روی پرده دارد، در فیلم‌هایی مانند «دارکوب» و «ایتالیا ایتالیا» نیز حضور داشته است. فیلم «همچنان که می‌مردم» به کاگردانی مصطفی سیاری در بخش افق‌های جشنواره ونیز حضور خواهد داشت. همچنین فاطمه معتمد آریا یکی از داوران بخش افق‌های این جشنواره خواهد بود.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده