نویسنده: مهرداد داودی
// دوشنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۹

فیلم سینمایی حکایت دریا در جشنواره شرق و غرب کشور روسیه حضور خواهد داشت

فیلم سینمایی «حکایت دریا» به کارگردانی بهمن فرمان آرا در بخش رقابتی جشنواره بین المللی «شرق و غرب» کشور روسیه حضور خواهد داشت.

فیلم سینمایی «حکایت دریا» نهمین فیلم بهمن فرمان آرا است. فرمان آرا در این فیلم سینمایی به عنوان کارگردان، تهیه کننده، نویسنده و بازیگر حضور داشته است. این فیلم در اواخر سال ۱۳۹۵ در شهرستان رامسر فیلمبرداری شد و در جشنواره جهانی فجر نیز حضور داشت. این فیلم در ابتدا با نام «دل دیوانه» شناخته می‌شد. حال طبق جدیدترین اخبار سینمای ایران، فیلم سینمایی «حکایت دریا» در بخش رقابتی یازدهمین جشنواره بین‌المللی «شرق و غرب» کشور روسیه به نمایش درخواهد آمد. این جشنواره از تاریخ ۲۴ تا ۳۰ اوت (۲ تا ۸ شهریور) در کشور روسیه برگزار خواهد شد. فیلم «حکایت دریا» با فیلم‌هایی از کشورهای اسلوونی، فرانسه، قزاقزستان، بلغارستان، لهستان، چین، روسیه و قبرس به رقابت خواهد پرداخت. داستان فیلم «حکایت دریا» به شرح زیر است:

فیلم، قصه‌ی آدم‌هایی را روایت می‌کند، که پس از مدتی دور بودن، دوباره به هم نزدیک می‌شوند. اما آیا این نزدیکی می‌تواند دوری گذشته را جبران کند؟!

حکایت دریا لیلا حاتمی

فیلم «حکایت دریا» با بازی فاطمه‌ معتمدآریا، علی نصیریان، لیلا حاتمی، صابر ابر، علی مصفا، رویا نونهالی، داریوش اسدزاده، پانته‌آ پناهی‌ها ، اصغر پیران و بهمن فرمان آرا ساخته شده است. بهمن فرمان آرا تاکنون فیلم‌هایی مانند «دلم می‌خواد»، «خاک آشنا» و «بوی کافور، عطر یاس» را ساخته است. بازیگران این فیلم نیز تاکنون در فیلم‌های مختلفی بازی کرده‌اند. برای نمونه علی نصیریان یکی از پیشکسوتان عرصه تئاتر است و با بازی در فصل اول سریال «شهرزاد» باز هم ثابت کرد که یکی از بازیگران توانمند سینمای ایران است. لیلا حاتمی نیز به تازگی در فیلم سینمایی «مردی بدون سایه» حضور داشته است و اکنون فیلم «بمب؛ یک عاشقانه» را آماده اکران دارد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده