نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۴۵

برندن فریزر به جمع بازیگران سریال Doom Patrol پیوست

برندن فریزر، بازیگر فیلم The Mummy، برای بازی در نقش رباتمن (Robotman) به جمع بازیگران سریال Doom Patrol اضافه شد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر نقش رباتمن در سریال Doom Patrol (دووم پاترول) مشخص و معرفی شده است. شرکت دی سی اینترتینمنت اعلام کرد که برندن فریز که او را بیشتر برای بازی در سه‌گانه فیلم The Mummy (مومیایی) و George of the Jungle می‌شناسیم، به جمع بازیگران این سریال اضافه شده و قرار است نقش شخصیت رباتمن را در این سریال بازی کند. طبق خبری که وب‌سایت ددلاین منتشر کرده، فریزر قرار است صداپیشگی شخصیت رباتمن را در سریال Doom Patrol بر عهده داشته باشد و رایلی شاناهان موشن کپچر این شخصیت را در سریال بر عهده خواهد داشت. همچنین در بخش‌هایی از سریال شاناهان قرار است لباس کامل این شخصیت را بر تن کند و در برابر دوربین قرار بگیرد. 

همچنین فریزر قرار است نقش کلیف استیل را در صحنه‌های فلش بک به گذشته سریال Doom Patrol نیز بازی کند که در طی این صحنه‌ها، این شخصیت قرار است در یک مسابقه ماشین سواری دچار سانحه مرگبار شود که در طی آن این شخصیت در آستانه مرگ قرار می‌گیرد که در نتیجه مغز او به یک ربات انتقال پیدا می‌کند و شخصیت رباتمن متولد خواهد شد. علاوه بر فریزر، دایان گوئررو در نقش کریزی جین، برونو بیچیر در نقش کتر نایلز کولدر ملقب به رئیس (The Chief)، آوریل بالبی در نقش ریتا فار ملقب به الستی-گرل و جویون وید در نقش سایبورگ، از جمله بازیگرانی هستند که تاکنون حضور آن‌ها در سریال Doom Patrol تایید و اعلام شده است. همچنین هنوز بازیگر نقش نگاتیو من و دکتر نایلز کالدر در این سریال انتخاب و معرفی نشده است. 

جرمی کارور، نویسنده سریال Supernatural (سوپرنچرال)، کارگردانی هر ۱۳ قسمت فصل اول سریال Doom Patrol را بر عهده خواهد داشت. سریال Doom Patrol قرار است از شبکه استریم جدید دی سی یونیورس (DC Universe) منتشر شود که ماه اردیبهشت امسال از آن رسما رونمایی شد. این سرویس استریم از ماه پاییز امسال آغاز به کار خواهد کرد. سریال Swamp Thing (سوامپ تینگ)، سریال Young Justice: Outsiders که فصل سوم سریال انیمیشنی Young Justice (یانگ جاستیس) است، سریال Harley Quinn (هارلی کوئین) و سریال Titans (تایتان‌ها)، دیگر محصولات اورجینال شبکه دی‌سی یونیورس خواهند بود.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده