نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۲

رابرت داونی جونیور در حال آماده شدن برای بازی در فیلم Sherlock Holmes 3

رابرت داونی جونیور با انتشار توییتی اعلام کرد که در حال آماده شدن برای بازی در فیلم Sherlock Holmes 3 است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به نظر می‌رسد که فیلم Sherlock Holmes 3 (شرلوک هلمز ۳) پروژه بعدی رابرت داونی جونیور باشد. داونی جونیور که نقش شرلوک هولمز را در دو قسمت قبلی این مجموعه بازی کرده بود و قرار است در قسمت سوم این فیلم نیز بازگردد، با انتشار یک گیف در توییتر شخصی خود (که در ادامه متن مشاهده می‌کنید) گفت که در حال تمرین با صورت شرلوک خود است. به نظر می‌رسد که او به آماده شدن برای حضور در فیلمبرداری و تولید قسمت سوم فیلم Sherlock Holmes (شرلوک هلمز) اشاره کرده که هنوز اطلاعات زیادی در مورد آن منتشر نشده است. فیلم Sherlock Holmes 3 قرار است در تاریخ ۲۵ دسامبر ۲۰۲۰ (۵ دی ۱۳۹۹) به‌روی پرده‌های سینما برود.

Upgradeعلاوه بر اینکه رابرت داونی جونیور برای سومین بار نقش شرلوک هلمز را بازی خواهد کرد، شرکت برادران وارنر اعلام کرده که جود لاو برای بازی دوباره در نقش دکتر جان واتسون در فیلم Sherlock Holmes 3 باز خواهد گشت. با این حال، بازگشت گای ریچی که کارگردانی دو قسمت اول فیلم Sherlock Holmes را بر عهده داشته، برای کارگردانی قسمت سوم این مجموعه مشخص نیست و هنوز بازگشت یا عدم بازگشت او در این فیلم تایید و اعلام نشده است. همچنین هنوز بازگشت ریچل مک‌ آدامز در نقش آیرین آدلر نیز تایید نشده است. وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Sherlock Holmes 3 بر عهده کریس برانکاتو، سازنده سریال Narcos (نارکس) خواهد بود. 

فیلم Sherlock Holmes در سال ۲۰۰۹ به‌روی پرده‌های سینما رفت و موفق شد بیش از ۵۲۴ میلیون دلار فروش کند. پس از موفقیت این فیلم، فیلم Sherlock Holmes: A Game of Shadows (شرلوک هلمز: بازی سایه‌ها) که دنباله فیلم اول بود، در سال ۲۰۱۱ اکران شد که این فیلم توانست بیش از ۵۴۵ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. از آن زمان شایعات و خبرهای زیادی در مورد ساخت فیلم Sherlock Holmes 3 شنیده می‌شود و انتظار می‌رود فیلمبرداری و تولید این فیلم در طول سال ۲۰۱۹ انجام شود. 


منبع Heroichollywood
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده