نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۸

تاریخ اکران فیلم Sherlock Holmes 3 اعلام شد

شرکت برادران وارنر سرانجام تاریخ اکران فیلم Sherlock Holmes 3 با بازی رابرت داونی جونیور را تایید و اعلام کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سرانجام تاریخ اکران فیلم Sherlock Holmes 3 (شرلوک هلمز ۳) تایید و اعلام شده است. شرکت برادران وارنر اعلام کرد که قسمت سوم فیلم Sherlock Holmes (شرلوک هلمز) قرار است در تاریخ ۲۵ دسامبر ۲۰۲۰ (۵ دی ۱۳۹۹) به‌روی پرده‌های سینما برود. این فیلم در واقع قرار است یک هفته پس از اکران فیلم Avatar 2 (آواتار ۲) اکران شود. علاوه بر این، انیمیشن Sing 2 (آواز بخوان ۲) نیز برای اکران در این تاریخ برنامه‌ریزی شده است و شرلوک هلمز باید با این انیمیشن رقابت کند. همچنین برادران وارنر اعلام کرد که رابرت داونی جونیور برای بازی دوباره در نقش شرلوک هلمز و جود لاو برای بازی دوباره در نقش دکتر جان واتسون در فیلم Sherlock Holmes 3 باز خواهند گشت.

Sherlock Holmes: A Game of Shadows

با این حال، بازگشت گای ریچی، کارگردان دو قسمت اول فیلم Sherlock Holmes برای کارگردانی قسمت سوم این مجموعه مشخص نیست و برادران وارنر اطلاعاتی از بازگشت یا عدم بازگشت ریچی منتشر نکرده است. همچنین کار کوشتن فیلمنامه فیلم Sherlock Holmes 3 بر عهده کریس برانکاتو، سازنده سریال Narcos (نارکس) خواهد بود. پیش از این در آبان سال ۱۳۹۵، برادران وارنر از استخدام جنوا رابرتسون-دروت، کرن فیتزجرالد، جاستین مالن، نیکول پرلمن و گری ویتا، برای نوشتن فیلمنامه فیلم Sherlock Holmes 3 خبر داده بود. با این حال، انتظار می‌رود که فیلمبرداری و تولید این فیلم در طول سال آینده میلادی انجام شود. 

فیلم Sherlock Holmes که با بودجه‌ای معادل ۹۰ میلیون دلار تولید شده بود، در سال ۲۰۰۹ به‌روی پرده‌های سینما رفت و موفق شد بیش از ۵۲۴ میلیون دلار فروش کند. پس از موفقیت این فیلم، فیلم Sherlock Holmes: A Game of Shadows (شرلوک هلمز: بازی سایه‌ها) که دنباله فیلم اول بود، در سال ۲۰۱۱ اکران شد که این فیلم توانست بیش از ۵۴۵ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. همچنین سوزان داونی، دن لین، جوئل سیلور و لیونل ویگرام به عنوان تهیه کننده در فیلم Sherlock Holmes 3 حضور خواهند داشت.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده