نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۲

فیلم Venom با درجه سنی بزرگسال منتشر نخواهد شد

طبق برنامه‌ریزی شرکت سونی پیکچرز، فیلم Venom (ونوم) با درجه سنی PG-13 منتشر خواهد شد که برخلاف انتظار طرفداران است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلم Venom قرار نیست با درجه سنی بزرگسال به‌روی پرده‌های سینما برود. اگرچه در ابتدا تصور می‌شد و انتظار می‌رفت که فیلم Venom با درجه سنی بزرگسال تولید و منتشر شود، اما به نظر می‌رسد کسانی در شرکت سونی پیکچرز هستند که تصمیم گرفتند این فیلم با درجه سنی PG-13 تولید و اکران شود. طبق خبری که وب‌سایت ورایتی منتشر کرده، بسیار بعید است که فیلم ونوم به اولین فیلم مارولی سونی با درجه سنی بزرگسال تبدیل شود. با توجه به این مقاله، افراد زیادی در سونی هستند که در نظر دارند فیلم بدون آنکه وارد قلمروی فیلم‌های با درجه سنی بزرگسال (R) شود، در قلمروی فیلم‌های با درجه سنی PG-13 و با محتوای خانوادگی-دوستانه باقی بماند تا مخاطبان بیشتری به فیلم دسترسی داشته باشند.

با این حال، مشخص نیست که فیلمبرداری دوباره فیلم Venom که مدتی پیش در لس آنجلس انجام شد نیز ارتباطی با درجه سنی فیلم دارد یا خیر. طبق گزارش منتشر شده، سونی در نظر دارد که فیلم‌های اسپین آف آینده مجموعه مرد عنکبوتی (Spider-Man) فضای خانوادگی-دوستانه‌ای را داشته باشند که این شخصیت نیز بیشتر برای همین موضوع شناخته می‌شود. بنابراین اگر فیلم Venom خشونت بیش از حدی داشته باشد، ممکن است کار استودیو را در دیگر فیلم‌های این مجموعه سخت کند. سونی می‌داند که ونوم یکی از شخصیت‌‌های تاریک دنیای کامیک مرد عنکبوتی است و با اینکه فیلم دارای عناصر اکشن،‌ علمی‌تخیلی و ترسناک خواهد بود، اما تام هاردی، بازیگر نقش ادی براک ملقب به ونوم و روبن فلیچر، کارگردان فیلم، قصد دارند تا کی شوخی و طنز را نیز به این شخصیت اضافه کنند که البته در تریلر اخیری که از فیلم منتشر شده نیز این موضوع قابل مشاهده است. 

سونی در حال ساخت فیلم‌های متعددی براساس شخصیت‌های دنیای مرد عنکبوتی است و در نظر دارد تا یک دنیای سینمایی براساس آن ایجاد کند. همچنین مجله EW تصویر جدیدی از فیلم Venom را منتشر کرده است. در این تصویر شخصیت ونوم در فروشگاه دیده می‌شود که این تصویر را پیش از این در تریلر جدید منتشر شده از فیلم مشاهده کرده بودیم و در واقع در این صحنه ونوم در نظر دارد تا این مرد که ظاهرا قصد دزدی از فروشگاه را داشته، بخورد. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Venom

فیلم Venom قرار است در تاریخ ۵ اکتبر امسال (۱۳ مهر) به روی پرده‌های سینما برود.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده