نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۸

تایید حضور بازیگرانی جدید در فصل دوم سریال Tom Clancy’s Jack Ryan

شبکه آمازون از حضور چهار بازیگر جدید در فصل دوم سریال Tom Clancy’s Jack Ryan خبر داده است.

ماه اردیبهشت امسال بود که آمازون از تمدید سریال Tom Clancy's Jack Ryan (تام کلنسی جک رایان) برای فصل دوم خبر داد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور بازیگران جدیدی در فصل دوم سریال Jack Ryan (جک رایان) تایید و اعلام شده است. جوان ادپو با سابقه بازی در سریال The Leftovers (بازماندگان)، جوردی مویا با سابقه بازی در سریال Genius (نابغه)، کریستینا اومانیا و فرانسیسکو دنیس هر دو با سابقه بازی در سریال Narcos (نارکس)، چهار بازیگر جدیدی هستند که به فصل دوم این سریال اضافه شده‌اند. جان کرازینسکی و وندل پیرس، برای نقش آفرینی دوباره در نقش‌های خود، در فصل دوم سریال Jack Ryan باز خواهند گشت. علاوه بر این چهار بازیگر، پیش از این حضور بازیگران جدید دیگری از جمله نومی راپاس، مایکل کلی و جان هوگناکر، در فصل دوم این سریال تایید و اعلام شده است.

Jovan Adepo

فصل دوم سریال Tom Clancy’s Jack Ryan قرار است ادامه داستان جک رایان با بازی جان کرازینسکی را که یک تحلیلگر سازمان CIA است، روایت کند. او باید با نیروهایی که تصمیم دارند تا یک دولت دموکراتیک در آمریکای جنوبی را تضعیف و سرنگون کنند، مقابله کند. فیلمبرداری و تولید فصل دوم سریال Jack Ryan از تابستان امسال آغاز خواهد شد. طبق اطلاعات منتشر شده از نقش چهار بازیگر جدید این سریال، ادپو قرار است نقش شخصیتی به‌نام به‌نام مارکوس را بازی کند که عضو سابق نیروی دریایی آمریکا است و در حال حاضر به تعمیر قایق می‌پردازد. زمانی که یک همکار قدیمی به او پیشنهاد حضور در یک عملیات پنهانی و خطرناک را می‌دهد، او این پیشنهاد را می‌پذیرد. مویا نیز نقش نیکلاس ریز را بازی خواهد کرد که رهبر قدرمند و با جذبه یک کشور در آمریکای جنوبی است که او از هوش خود برای کنترل، رهبری کشورش و نابودی دشمنانش استفاده می‌کند.

Cristina Umana

اومانیا نقش گلوریا بونالد را بر عهده دارد که یک زن است که بی تردید توانسته بین کارش در سیاست و زندگی شخصی خود به‌عنوان یک مادر، تعادل خوبی ایجاد کند. او جذابیت، اعتماد به نفس، شجاعت غیر طبیعی و یک سری اصول اخلاقی قوی دارد که قرار است دنیای داستان سریال را به‌شدت تکان دهد. دنیس نیز شخصیت اوباری را در فصل دوم سریال Jack Ryan بازی می‌کند که یک مقام ارشد دولتی در یک کشور آمریکای جنوبی است. اوباری مردی عاقل، با هوش و نیرومند است که نقش مهمی را در روایت داستان فصل دوم سریال خواهد داشت.

Francisco Denis in Narcos

فصل اول سریال Jack Ryan در ۸ قسمت تولید شده و قرار است در تاریخ ۳۱ آگوست امسال (۹ شهریور) از آمازون منتشر شود.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده