نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۱۵

اولین تصاویر از پشت صحنه فیلمبرداری فیلم سونیک منتشر شد

به‌تازگی اولین تصویر از پشت صحنه فیلمبرداری و تولید فیلم سونیک منتشر شده که در آن شاهد جیمز مارسدن هستیم.

در طول سال‌های گذشته شاهد ساخت و انتشار اقتباس‌های سینمایی متوسط و ضعیفی از روی بازی‌های ویدیویی بسیار محبوبی بوده‌ایم که هرکدام ادعای شکستن طلسم ساخت یک فیلم موفق براساس یک بازی ویدیویی را داشته‌اند. فیلم Assassin’s Creed (اساسین کرید) یکی از این آخرین تلاش‌هایی است که با وجود پتانسیل بالا در نهایت با شکست در گیشه مواجه شد و فیلم Uncharted (آنچارتد) دیگر تلاش جدید هالیوود است که قرار است داستان پیش درآمد شخصیت نیتن دریک با بازی تام هالند را روایت کند. فیلم Sonic the Hedgehog (سونیک خارپشت) یکی دیگر از تلاش‌های جدید هالیوود است که به‌تازگی فیلمبرداری و تولید این فیلم لایو اکشن/انیمیشن آغاز شده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تصاویر از پشت صحنه فیلمبرداری و تولید فیلم Sonic (سونیک) منتشر شده است. 

در بیشتر تصاویری که از محل فیلمبرداری و تولید فیلم Sonic the Hedgehog منتشر شده، شاهد حضور جیمز مارسدن با لباس پلیس هستیم که او قرار است نقش تام د کاپ (Tom the Cop) یا تام واچوفسکی را در این فیلم بازی کند. این شخصیت که یک افسر پلیس است، در واقع قرار است به سونیک که یک شخصیت کاملا CGI در فیلم خواهد بود، برای مبارزه با اشخاصی که قرار است امنیت شهر را مختل کنند، کمک کند. همچنین در یک تصویر، شاهد تابلو ورود به شهر گرین هیلز (Green Hills) هستیم که در واقع اشاره‌ای نوستالژیک به مجموعه بازی Sonic دارد. این تصویر و شهر در واقع اشاره‌ای به مرحله Green Hill Zone دارد که اولین مرحله بازی سونیک بوده است. شما در ادامه می‌توانید این ۴ تصویر را مشاهده کنید:

علاوه بر مارسدن، جیم کری در نقش دکتر اگمن (روباتنیک)، تیکا سامپتر، دبس هاوارد و ناتاشا روتول، دیگر بازیگرانی هستند که تاکنون حضور آن‌ها در فیلم Sonic the Hedgehog تایید و اعلام شده است. کارگردانی فیلم Sonic بر عهده جف فاولر خواهد بود و تیم میلر، کارگردان فیلم Deadpool (ددپول) و فیلم Terminator 6 (ترمیناتور ۶)، نیز به‌عنوان تهیه کننده اجرایی در این فیلم حضور دارد. پاتریک کیسی و جاش میلر، نویسندگان سریال Golan the Insatiable، نیز وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده داشته‌اند.

فیلم Sonic the Hedgehog قرار است در تاریخ ۱۵ نوامبر ۲۰۱۹ (۲۴ آبان ۱۳۹۸) اکران شود.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده