نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۵۹

افزایش احتمال ساخته شدن فصل پنجم سریال Sherlock

طبق گفته یک منبع نزدیک، سریال Sherlock (شرلوک) به احتمال زیاد برای فصل پنجم باز خواهد گشت.

در سال ۲۰۱۷ بود که سریال Sherlock از شبکه بی‌بی‌سی (BBC) به‌روی آنتن رفت و بار دیگر شاهد نقش آفرینی بندیکت کامبربچ در نقش شرلوک هولمز و مارتین فریمن در نقش دکتر جان واتسون بودیم. مانند سه فصل گذشته، وظیفه ساخت فصل چهارم این سریال بر عهده مارک گیتیس و استیون موفات بود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ممکن است شاهد بازگشت سریال شرلوک برای فصل پنجم باشیم. به‌تازگی کریس جورجیو از شرکت Speedy’s Cafe که وظیفه تامین مواد غذایی و نوشیدنی برای بازیگران و عوامل فیلم را بر عهده دارند و به پشت صحنه ساخت سریال بسیار نزدیک هستند، در مصاحبه با تایم اوت گفته که ممکن است به‌زودی شاهد ساخت دوباره سریال Sherlock و بازگشت به خیابان بیکر استریت باشیم. جورجیو به تایم اوت گفت:

احتمالا من نباید چیزی را اکنون بگویم، اما شنیده‌ام که آن‌ها برای فصل پنجم باز خواهند گشت.

Sherlock

هنوز مشخص نیست که این موضوع دقیقا به چه معنی است، اما جورجیو اطلاعات بیشتری را به اشتراک نگذاشته است و بنابراین در حال حاضر نمی‌توان ساخت فصل پنجم سریال شرلوک را قطعی دانست. همچنین برنامه کاری سازندگان سریال نیز بسیار شلوغ است و هر یک مشغول ساخت سریال‌های جدیدی هستند. در حال حاضر استیون موفات و مارک گیتیس در حال ساخت یک اقتباس تلویزیونی براساس مجموعه Dracula (دراکولا) برای شبکه بی‌بی‌سی هستند و همچنین اخیرا موفات پس از توافق با شبکه HBO ساخت سریال Time Traveler’s Wife (همسر مسافر زمان) را بر عهده گرفته است.

همچنین برنامه کاری بندیکت کامبربچ و مارتین فریمن نیز بسیار شلوغ است و هر یک به دنبال گسترش فعالیت‌های خود در دنیای تلویزیون و سینما هستند. علاوه بر این، مارک گیتیس با انتشار یک توییت در توییتر شخصی خود به این خبر واکنش نشان داده و گفته است که این خبر کاملا بی پایه و اساس است. با این حال، شبکه BBC یا سازندگان سریال هیچگاه پایان ساخت سریال Sherlock را اعلام نکرده‌اند و ممکن است روزی شاهد بازگشت این سریال برای فصل پنجم باشیم.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده