نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۱۵

فصل دوم سریال Iron Fist کوتاه‌تر از فصل اول خواهد بود

نتفلیکس تایید کرد که فصل دوم سریال Iron Fist (آیرون فیست) قرار است کوتاه‌تر از فصل اول این سریال باشد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فصل دوم سریال Iron Fist قرار است کوتاه‌تر از فصل اول این سریال باشد. شبکه نت فلیکس در پاسخ به وب‌سایت IGN تایید کرد که فصل دوم این سریال در ۱۰ قسمت تولید شده و از این شبکه منتشر خواهد شد. بدون در نظر گرفتن سریال The Defenders (دیفندرز)، فصل اول این سریال و تمامی سریال‌های مشترک شبکه نتفلیکس و مارول در ۱۳ قسمت تولید و منتشر شده بودند و حال به نظر می‌رسد که این روند قرار است تغییر کند. بسیاری از سریال‌های اصلی شبکه نتفلیکس مثل سریال Daredevil (دردویل)، سریال House of Cards (خانه پوشالی) سریال Jessica Jones (جسیکا جونز)، سریال Orange is the New Black (نارنجی مد جدید است)، سریال Luke Cage (لوک کیج) و غیره، در ۱۳ قسمت تولید و منتشر شده‌اند که در واقع تعداد قسمت‌های معمول و رایج یک سریال در این شبکه است.

با این حال، کاهش تعداد قسمت‌های فصل دوم سریال Iron Fist ممکن است تاثیری را روی دیگر سریال‌های شبکه نتفلیکس به‌خصوص سریال‌های مارولی آن نگذارد، اما می‌تواند اتفاق مثبتی برای این سریال باشد که فصل اول آن با مشکلات و انتقادات زیادی مواجه شده بود. فین جونز در نقش دنی رند ملقب به آیرون فیست، آلیس ایو در نقش تایفوید مری (شخصیت شرور و منفی اصلی سریال)، سیمون میسیک در نقش شخصیت میستی نایت، جسیکا هنویک در نقش کالین وینگ، جسیکا استروپ در نقش جوی میچم، تام پلفری در نقش وارد میچم و ساشا داوان در نقش داووس، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل دوم سریال Iron Fist حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فصل دوم سریال Iron Fist قرار است در تاریخ ۷ سپتامبر امسال (۱۶ شهریور) از شبکه نتفلیکس منتشر شود. به‌تازگی تریلر کوتاه جدیدی از فصل دوم این سریال منتشر شده است که در آن شاهد اشاره به لباس کلاسیک شخصیت آیرون فیست هستیم. همچنین با وجود شایعات منتشر شده و حضور شخصیت میستی نایت، تایید شده است که شخصیت لوک کیج قرار نیست در فصل دوم سریال Iron Fist حضور داشته باشد.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده