نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۹ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۹

تاریخ انتشار فصل دوم سریال Iron Fist اعلام شد

شبکه نتفلیکس و بخش تلویزیونی مارول با انتشاری تیزری کوتاه تاریخ انتشار فصل دوم سریال Iron Fist را اعلام کردند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه نت فلیکس و بخش تلویزیونی مارول با انتشار تیزری کوتاهی تاریخ انتشار فصل دوم سریال Iron Fist را تایید و اعلام کردند. در حاشیه نمایشگاه کامیک کان سن دیگوی 2018 و در طول پنل این سریال، شبکه نتفلیکس با انتشار تیزری کوتاه اعلام کرد که فصل دوم این سریال در تاریخ ۷ سپتامبر امسال (۱۶ شهریور) از این شبکه استریم منتشر خواهد شد. سازندگان فصل دوم سریال برای ساخت صحنه‌های مبارزه به سراغ کلیتون باربر، طراح مبارزه فیلم Black Panther (بلک پنتر) و فیلم Creed (کرید) رفته‌اند. در اولین تیزر فصل دوم سریال Iron Fist تنها شاهد حضور دنی رند هستیم که در طول این ویدیو می‌گوید که جنگی در راه است و اکنون این شهر، شهر او است و این وظیفه او است که از شهر محافظت کند و اجازه نخواهد داد تا شهر سقوط کند. در ادامه شاهد مبارزه او با تعدادی خلافکار هستیم که در پایان او از قدرتش برای شکست آن‌ها استفاده می‌کند. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

فین جونز در نقش دنی رند ملقب به آیرون فیست، آلیس ایو در نقش تایفوید مری (شخصیت شرور و منفی اصلی سریال)، سیمون میسیک در نقش شخصیت میستی نایت، جسیکا هنویک در نقش کالین وینگ، جسیکا استروپ در نقش جوی میچم، تام پلفری در نقش وارد میچم و ساشا داوان در نقش داووس، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل دوم سریال Iron Fist حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین جونز، ایو، میسیک و هنویک در پنل این سریال در نمایشگاه کامیک کان سن دیگوی امسال نیز حضور داشتند.  

جف لوب، رئیس بخش تلویزیون مارول، گفت که یکی از اهداف آن‌ها در فصل دوم سریال Iron Fist بهبود مبارزات این شخصیت بوده است و به همین منظور یک طراح مبارزه جدید برای آن استخدام کرده‌اند و در طول پنل سریال چند ویدیو از مبارزات آیرون فیست با خلافکاران نمایش داده شد. طبق توصیفات منتشر شده، در یک ویدیو رند در حالی که یک ماسک روی صورت خود دارد و در وسط خیابان ایستاده است، با دست خود یک کامیون را متوقف می‌کند. در ادامه رند با راننده که سلاح در دست دارد، درگیر می‌شود و او را شکست می‌دهد و در ادامه با قدرتش هرکسی را که باقی مانده است از سر راه بر می‌دارد. در دیگر ویدیوها، شاهد نمایش شخصیت شرور و منفی تایفوید مری و همچنین یک فلش بک به کان لان هستیم که در آن دنی و داووس حضور دارند.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده