نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۳

سریال Sneaky Pete برای فصل سوم تمدید شد

در حاشیه تور مطبوعاتی انجمن منتقدان تلویزیون امسال، شبکه آمازون از تمدید سریال Sneaky Pete برای فصل سوم خبر داد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه آمازون اعلام کرد که سریال Sneaky Pete (پیت شیاد) برای فصل سوم تمدید شده است. طبق خبری که وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرده، در جریان تور مطبوعاتی انجمن منتقدان تلویزیون ۲۰۱۸، آمازون ضمن تایید خبر تمدید این سریال تحسین شده درام جنایی برای فصل سوم اعلام کرد که جووانی ریبیسی برای نقش آفرینی دوباره در فصل سوم سریال Sneaky Pete باز خواهد گشت. برایان کرانستون، بازیگر سریال Breaking Bad (بریکینگ بد) به‌همراه دیوید شور، سازنده سریال House (هاوس) و سریال Battle Creek‌ (بتل کریک)، وظیفه ساخت این سریال را بر عهده دارند که برای ساخت فصل سوم آن نیز باز خواهند گشت. همچنین کرانستون به‌همراه گراهام یوست، مایکل دینر، فرد گولان، جیمز دگوس و سث گوردون، به‌عنوان تهیه کننده اجرایی نیز در سریال Sneaky Pete حضور دارد.

سریال Sneaky Pete داستان ماریوس جوسیپوویک با بازی جووانی ریبیسی،‌ را روایت می‌کند که به علت کلاهبرداری و نپرداختن بدهی‌اش در زندان به سر می‌برد. ماریوس برای فرار از زندان و پیدا کردن یک سر پناه امن برای خود، هویت هم سلولی خود به نام پیت مورفی را می‌دزدد و این تنها آغاز مشکلات ماریوس با نام جعلی پیت است. فیلمبرداری و تولید فصل سوم این سریال از هفته آینده در لس آنجلس آغاز خواهد شد. علاوه بر ریبیسی، مک رائی، لایب برر، پیتر گرتی، مارگو مارتیندال و مارین ایرلند، دیگر بازیگرانی هستند که در فصل سوم سریال Sneaky Pete برای نقش آفرینی دوباره نقش‌های خود باز خواهند گشت.

فصل اول سریال Sneaky Pete در سال ۲۰۱۷ از شبکه آمازون منتشر شد و فصل دوم این سریال در مارس ۲۰۱۸ (اسفند ۱۳۹۶) از این شبکه منتشر شده که با تحسین منتقدان و بینندگان روبه‌رو شده است. انتظار می‌رود که حضور بازیگران جدیدی در فصل سوم این سریال تایید و اعلام شود. فصل سوم سریال Sneaky Pete احتمالا در سال ۲۰۱۹ از شبکه آمازون منتشر خواهد شد. 


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده